MarcusSteffensen Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 8 timer siden, Frode D skrev: Jeg syns fronten er kul, det er noe nesten ingen kjører med den og senker såpass mye. Kjipt at vi har så store skilt foran i Norge... offf at så mange liker den fronten litt kjedelig å lakkere den opp igjen synes jeg.. så blir vell byttet til m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 1 time siden, MarcusSteffensen skrev: offf at så mange liker den fronten litt kjedelig å lakkere den opp igjen synes jeg.. så blir vell byttet til m3 BUUUUUU!!! keep it stock! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 Nokken som vet om m-tech2 bakfanger som er til salgs. Coupe asså Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Originale M-tech 2 sideskjørt påvei. også koppholder til midtkonsoll legger ved noen få bilder. KOM GJERNE MED BILDER AV LAKKALTERNATIV. lukta på en mørk grå eller rød Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Skal du lakkere bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 1 minutt siden, DanielStance skrev: Skal du lakkere bilen? jepp Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 (endret) 2 minutter siden, MarcusSteffensen skrev: jepp Heldig du Imolarot metallic er perfekt på E46 Hvis du vil ha grå så er Fjordgrau metallic veldig fin faktisk Og en farge fra nyere BMW som jeg syns var tøff: Sophistograu Brillianteffekt Metallic (A90) Endret September 14, 2016 av DanielStance MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 4 minutter siden, DanielStance skrev: Heldig du Imolarot metallic er perfekt på E46 Hvis du vil ha grå så er Fjordgrau metallic veldig fin faktisk ja må først finne en som lakkerer litt billigere imolarot er så pent... Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Gå for Phoenix gul Marcus! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 må ærlig inrømme at jeg ikke fordrar sølvfarga biler! selv om jeg har en selv xD men når den er så lav som denne og med feite felger så ser det virkelig bra ut! oransje bliklys gjør virkelig bilen bare bedre også! fått på oransje LED lykter bak og lakkert alt inni lykter uten om reflektorer og linse sort så hadde denne bilen vært rimelig perfekt! mtech 2 bakfanger med orginal front fanger hadde også vært smashing! angående farge så er jo imola 2 en helt hærlig farge! selv om det er ganske mange som har denne oO ville kanskje gått litt utafor boksen og skille seg skikkelig ut å lakke bilen sakhir orange eller atlantis blue eller noe annet crazy! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Må hive meg på imolarot, en veldig kledelig farge som ble levert orginalt på e46, samt ikke så mange har Freakshow og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 hmm, er fortsatt veldig i tenkeboksen. blir vell en stund til der blir lakkering. imola 2 er også en veldig fin farge men om det ikke blir noe grått, så skal jeg prøve å bruke noe sjeldent! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 hmmmm. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Hva med daytona violet? Jeg er veldig for turmalin violet jeg da. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 10 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hva med daytona violet? Jeg er veldig for turmalin violet jeg da. Uff, tror ikke jeg tør 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå