Gå til innhold

Kamsensor Til E39

Sveidn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

Fikk motorlys i dashbordet og tok en diagnosetest på bilen, der sto det at noe va galt med kamsensoren. Jeg kjøpte meg en ny kamsensor på bilexstra og monterte denne, etter dette gikk lyse i dashbordet vekk og bilen ble mye dårligere(dårlig aks og bunndrag) så jeg skiftet tilbake til den gamle da gikk den bedre.

hvor kan jeg kjøpe den rette kamsensoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kjøpe originaldel på desse, dei uoriginale har langt frå samme kvalitet( ref. diverse utenlandske forum der folk har fått problemer med uoriginale). Kan være lurt å resette "adaptation" etter bytte. Kva motor har du? M52 har vel berre på innsugskammen, mens m52tu og m54 har på eksos i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mcbanan skrev:

Bør kjøpe originaldel på desse, dei uoriginale har langt frå samme kvalitet( ref. diverse utenlandske forum der folk har fått problemer med uoriginale). Kan være lurt å resette "adaptation" etter bytte. Kva motor har du? M52 har vel berre på innsugskammen, mens m52tu og m54 har på eksos i tillegg.

Ja, kjøp orginalt, jeg har selv hatt 2 uorginale sensorer som ikke fungerte, skiftet til orginal og bilen gikk som ei kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...