danskiii Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Siden jeg måtte skifte lyspærer i ene lykta idag så kom jeg på jeg har jo ikke bilde av motorrom, er pent å ryddig så tenkte her må jo komme et bilde. Alle har vel sett disse før men ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Flott maskin det der Nøt min den lille måneden jeg eide den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 Noen som kan si meg hvor stor diameter på eksos er her på denne originalt? Fikk også tak i nye skjermer forran her igår, disse så å si uten rust. Trodde det skulle b li kvitt fdargeforskjellen også, men neida.. bilen har en mer bruntone og skjermene er mer sølv.. hva i allverden kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Skjermene er Titansilber og bilen er Aspensilber, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 Nei skjermene kom fra en delebil med fargekoden asbensilver kode 339... Skiftet i mørket igår kveld så så det ikke før jeg hadde montert ene å lyste godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Hmm.. Snålt.. Noe som ikke stemmer da Noe som har blitt lakkert opp igjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 47 minutter siden, DanielStance skrev: Skjermene er Titansilber og bilen er Aspensilber, kanskje? Kan se ut som det er motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Er ofte forskjellige nyanser av hver fargekode, da. Var det en skråstrek med et tall bak fargekoden på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Er ofte forskjellige nyanser av hver fargekode, da. Var det en skråstrek med et tall bak fargekoden på bilen? Ja /7... Det visste jeg jo ikke i det hele.. Hvilken er det jeg skal ha da? Uten noe skråstrek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Kan jo sjekke hva som står på lappen/platen som er i bilen. På VIN decoder står det kun 339. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Kan jo sjekke hva som står på lappen/platen som er i bilen. På VIN decoder står det kun 339. Hvor er den da? Så den ikke under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Nå, danskiii skrev: Hvor er den da? Så den ikke under panseret Enten på panser eller ved siden av/på et av dempertårnene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 33 minutter siden, Shattered skrev: Løp og kjøp! hehe, tro meg, har lagt inn bud 2500 var litt høyt for halogen syns jeg så håper han går med på å gå ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Jeg kjøpte et sett med xenon i god stand for en tusenlapp sist, så det var dyrt ja danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå