sAlnes Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 59 minutter siden, Skare1 skrev: Fått gjort mye på kort tid, ja! Bilen ser mye bedre og "ordentlig" ut nå Takk for det Liker den litt "ordentlige" og orginale stilen. Har mye deler liggende så da går ting fortløpende Under 2 uker til godkjenning av senk, felg og eu kontroll nå. Må få brukt bilen snart haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 Søndagsupdate! Har fått gjort litt med bilen i helgen. Følgende: bytte av lcm til lcm3 og us blink. Feste regnsensor etter ruteskift men dette må nok gjøres om igjen. Skiftet hjullager bak på ene siden da dette var synderen til abs lampen. Andre siden blir tatt på mandag. Nye modulen 😄 Ut med den gamle. Kode den nye til bilen og kode inn us. Ble ganske bra Hsr også fått liv i tåkelysene og grill i fangeren. Blir bedre bilder i lyset om ikke lenge. Fikk en liten gjennomsiktig dobbeltside teip i posten. Monterte men ble heller dårlig da jeg måtte av med den igjen da jeg presterte å feste sensoren skjeivt Resultatet. Masse luftbobler. Så må bestille en teip til å prøve på nytt. Påbegynt hjullager skift. Av med mutterne til drivakselen. Viktig å kose seg med en liten matbit mens man styrer på Av med gamle. På med nye Har litt tid denne uken så får se om det blir en retrofit. enten cruisecontrol eller navi. Updates kommer paukri og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 hva må til for å få lcm3 til å fungere i preface bil?? har prøvd selv, men får ikke kodet den om til å fungere i min. blinlys og fjernlys fungerte ikke eter eg kastet inn lcm3 i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 6 minutter siden, D.Toft skrev: hva må til for å få lcm3 til å fungere i preface bil?? har prøvd selv, men får ikke kodet den om til å fungere i min. blinlys og fjernlys fungerte ikke eter eg kastet inn lcm3 i min.. Jeg bruker først å kode vinnr og og kmstand. Så bare kode den med ncs expert. Går med bmw scanner og. Les ut eprom fra den gamle modulen. plugg i lcm 3 og skriv inn eprom fra lcm2. Eller du kan bare ta deg en tur innom så kan jeg ordne det D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 Ble bra det her sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 jeg la bare inn vin og km stand. tenkte ikke noe på å lese ut eprom for å så skrive den inn i nye. eg prøver, om ikke eg får det til, SÅ vet eg kor du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2016 2 minutter siden, D.Toft skrev: jeg la bare inn vin og km stand. tenkte ikke noe på å lese ut eprom for å så skrive den inn i nye. eg prøver, om ikke eg får det til, SÅ vet eg kor du bor Haha den er grei. Du får plinge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 6 timer siden, Etik39 skrev: Blir jo bare bedre og bedre Takk, kommer seg Venter bare på skilt nå. Etik39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Glass luke på plass! Veldig rett frem jobb. Hadde 3 kompiser på besøk og så det gjorde det mye lettere. Ble gjort på under timen så ble litt dårlig med bilder. Etik39 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2016 Da har jeg brukt helgen på en ganske omfattende retrofit. Nemelig navigasjon, DSP og telefon. Har fått tatt en del bilder så kanskje noe blir fristet til å gjøre det samme, eller ikke Det er egentlig rett fram og montere men tar så lang tid og man må ha tungen litt beint i munnen så alt blir riktig.Orker ikke lage noe DIY på dette da det er få som gidder å ettermontere navi. Men om noen skulle få lyst til å prøve så ka de sende en pm så kan jeg være behjelpelig med spørsmål osv. Dette var utgangspunktet. Kjedelig armlene uten trekk frem funksjon og den kjipeste spilleren :/ Her er det meste av det som skal inn i bilen Også var det bare å begynne å plukke bilen i deler haha. Ut med gamle lednigsnettet til radioen. Da var det gamle ute. Og nytt kommer inn Nye lednigsnettet delvis inni bilen. Så da er det bare å trekke det ut til alle høytalere og frem til skjermen. Av ed hattehyllen for å komme til høytalere og plass for gps antennen. GPS antenne på plass Slått ut hullene til luftinntaktet til DSP subwooferen. Og ledniger til HØytelere bak lagt opp Så er det bare å kose seg videre, satt på plass alle boksene bak. Grunnen til alt ledningsrotet bak der er fordi alt er hentet fra en stasjonsvogn og da får jeg ca en halvmeter ekstra ledning som hoper seg opp Høytalerleding ut til dørene Kontakt til telefonen i armelenet Da er ting småelig begynt å komme på plass. Og den observante ser at navigasjonen fungerer Midkonsollen på plass og telefonen Få på plass subben baki Det var egentlig det. Så selfølgelig inn igjen med seter og rydde på plass alt Noen bilder av ferdig resultat. Da er det kun koding som gjenstår, skrive inn utstyret til bilen osv osv. Etik39, paukri og D.Toft reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Dette ble jo skambra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Tenkte du noen gang på å hive ( kremt legge inn) en NBT enhet? Det skal vist være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Veldig bra! Morro med ettermontering av utstyr Hadde dog oppgradert til 16:9-spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 4 timer siden, Etik39 skrev: Dette ble jo skambra! Takker 4 timer siden, t06afre skrev: Tenkte du noen gang på å hive ( kremt legge inn) en NBT enhet? Det skal vist være mulig Har vært inne på tanken men for dyrt for meg foreløpig. Men du skal ikke se bort i fra at det skjer når jeg er ferdig på skolebenken 3 timer siden, Gabz skrev: Veldig bra! Morro med ettermontering av utstyr Hadde dog oppgradert til 16:9-spilleren. Takker! Ja har det på to do listen men må komme over noe billig. Og en del andre prioriteringer først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå