Gabz Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Tenkte å dele litt fra Motorfestivalen på Rudskogen i helgen som var. Tok en del video og knipset en håndfull (40-50-ish) bilder som alle ligger på Facebook-profilen min. Men kan dele en smakebit her så kan dere som er interesserte gå inn og ta en titt! FLERE BILDER HER. Maggi93, Skulebollen og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Ser ut til å være mye gromt der. Ang. filmingen vil jeg anbefale deg å investere i gyro til kamera, hvis du skal filme en del. Bevegelsene blir mye mykere og resultatet mange hakk opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 Absolutt. Problemet her var at jeg måtte stå langt unna med 200mm objektiv på speilrefleks på nesten full zoom, så hver minste bevegelse blir tatt opp, haha Kommer nok til å få tak i litt mer video-optimalt utstyr etterhvert. Skal også prøve å bli medlem av noen presseforeninger så jeg kan få stå nærmere banen og ikke fra tribube o.l. med gigaobjektiv Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå