E.H.D Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 Jeg har faktisk brukt 135mm f/2 på crop kamera på interiørbilder, så 100 på FF burde funke bra til detaljbilder. Men vi burde sett mange flere bilder av bilen din i denne tråden når du har så bra fotoutsyr. Gorg og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 38 minutter siden, E.H.D skrev: Jeg har faktisk brukt 135mm f/2 på crop kamera på interiørbilder, så 100 på FF burde funke bra til detaljbilder. Men vi burde sett mange flere bilder av bilen din i denne tråden når du har så bra fotoutsyr. Enig! 135mm har jeg siklet på lenge 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mai 18, 2017 Share Skrevet Mai 18, 2017 Hvilken årsmodell er den bilen din, og har du N20 eller B48 motor tro? Jeg har 2016 mod (330e) med B48, og jeg synes lyden egentlig er ganske hyggelig (men veldig lav) på tomgang, raklelyd kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i. Jeg forstår heller ikke følelsen av at interiørkvaliteten er lavere enn i N9x, jeg føler tvert i mot (har hatt en E90 tidligere), alt er flere hakk bedre i F30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2017 19 timer siden, E.H.D skrev: Jeg har faktisk brukt 135mm f/2 på crop kamera på interiørbilder, så 100 på FF burde funke bra til detaljbilder. Men vi burde sett mange flere bilder av bilen din i denne tråden når du har så bra fotoutsyr. Ja jeg burde kanksje kommet i vei med noe bildetaking, men tilværelsen som student og pendler levner lite tid til forlystelser. Bilen får stort sett stå ensom i garasjen hjemme... Får se hva jeg får til i løpet av sommeren Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2017 7 minutter siden, macrorain skrev: Hvilken årsmodell er den bilen din, og har du N20 eller B48 motor tro? Jeg har 2016 mod (330e) med B48, og jeg synes lyden egentlig er ganske hyggelig (men veldig lav) på tomgang, raklelyd kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i. Jeg forstår heller ikke følelsen av at interiørkvaliteten er lavere enn i N9x, jeg føler tvert i mot (har hatt en E90 tidligere), alt er flere hakk bedre i F30 2015 N20 (mener jeg...) Rakklely er vel kanskje litt feil beskrivelse, men definitivt knallhard gange. Kanskje har jeg vært uheldig å fått en mandagsbil, ikke er interiøret skrudd skikkelig sammen heller fra fabrikk. Løse/dårlige plastklips som holder dørpaneler på plass, så mye rakkling derfra. Skal ta en runde i løpet av sommeren å rive av alle paneler og støydempe baksiden og bytte klips og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 (endret) Etter at siste eksamen for semesteret er unnagjort, fikk jeg endelig (litt) tid til å ta i bruk "nybegynnerutstyret" jeg kjøpte fra Bilnerden i høst... Etter en kjøretur på 60 mil er det ikke akkurat noe glansbilde. Så en skikkelig vask må til, tre runder med avfetting, IIron-x og skum Nesten ingenting å finne for clayen Parkeringshusmerker på fører- og passasjer-dør. Ellers ser det ut til at høstens behandling holder bra enda. Mye riper av ukjent opprinnelse ved hjulbuen bak og på bakfanger. Det ble tatt lite med bilder under helgens happening, jeg får sette opp et skilt på veggen til neste gang med påminnelse om fotografering. Parkeringsskadene på dørene ble i alle fall bedre etter litt lakkfyll og finpuss. Bakfangeren endte opp passe bra den og Behandlet med Swissvax Shield Endret Juni 4, 2017 av The Quark flobben, ogee1, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 En liten tur i finværet. Parkert trygt i garasjen igjen. Knoett, tobiasw og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå