marhag11 Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 (endret) hei! nå tror jeg att jeg har gjort noe dumt.... har nemmelig kjøpt meg en e12 518 1976 modell fikk et tips av en kompis om bilen, bilen har stått i ro dem siste 8 årene, og han jeg kjøpte den av har aldri brukt eller kjørt med den... bilen ble satt innat ett tre for rund 8 år siden og etter det har den stått.... vet lite om bilen, men etter det jeg har skjønt er den tysk importert da ALT i dasjen og på alle klistremerke står det på tysk men har litt planer for den! kom gjerne med tips og råd! Ting som skal gjøres: Rust sveise kanaler Sveise liten flekk i bagasjen Eu godkjennes! Senkes (justerbart) BBS felger BBS vinge US markerings lys forran og bak Nytte interiør Gå over bremserør og slanger Bytte olje, olje filter, bensin filter og luft filter MER bilder kommer! Endret Oktober 10, 2016 av marhag11 Bendik Kjellevold, MarcusSteffensen, williamwiers og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 (endret) Har trua på att detta blir tøft bare vi får den ut Endret September 16, 2016 av Khaugen marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Kul bil! Gleder meg til å følge. Ser ut som du har litt å henge fingra i marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Spennende prosjekt, gleder meg til å følge med E12 er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 se her var tråd oppe ja! gromt! ^^ du er glad i 4´er! men denne kan vel bygges turbo på? får håpe ikke alt av interiør er helt råttent mtp at den har stått ute =/ men blir spennende og se når du begynner å demontere! gleder meg til oppdateringer her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 30 minutter siden, Freakshow skrev: se her var tråd oppe ja! gromt! ^^ du er glad i 4´er! men denne kan vel bygges turbo på? får håpe ikke alt av interiør er helt råttent mtp at den har stått ute =/ men blir spennende og se når du begynner å demontere! gleder meg til oppdateringer her ja! haha 4´er er helt perfekt! noen hater det og noen liker att andre hater dem turbo gasser tror jeg blir en dårlig kombo? får se hvor råtten den er på søndag, skal dra den ut da 2 timer siden, Eselfjes skrev: Kul bil! Gleder meg til å følge. Ser ut som du har litt å henge fingra i blir nokk litt å drive med! men hvor mange e12 går på norske veier nå ? det er ikke mange! derfor tror jeg detta blir kult! og for en pris jeg ikke kunne si nei til wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Gratulerer med "gammal" bmw. Tror du blir å finne "litt" rust på denne. ;( Så ikke ut som den var lagret på beste måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 2 timer siden, bmwtussan skrev: Gratulerer med "gammal" bmw. Tror du blir å finne "litt" rust på denne. ;( Så ikke ut som den var lagret på beste måte. takk takk rust finnes nokk masse av, men front og baken på bilen kjennes veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 påtide med oppdatering nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Sitter også å venter i spenning på oppdatering her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 (endret) Oppdatering!!😁 Har nå fått dratt ut bilen og fått den hjem😁 Litt hjelp av en jeep og gode venner så kom den ut av 15 års dvale! Liten vask og MYE skrubbing så ble den nesten ren🙈 Polish kommer i morgen! Samt må gå over bremset bak.... Klarte ikke dy meg så bbsa måtte testes, e46'n skal på visning så da var muligheten der😁 Kommer stor oppdatering i morgen med tilstandsrapport bilder! IMG_0788.mp4 Endret September 18, 2016 av marhag11 Poppy, williamwiers, MarcusSteffensen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Gøy med sånne tråder :). Her ser jeg frem til oppdatering og bilder . E12 er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 (endret) Spennende med flere restaurerings prosjekter! Følger i spenning Btw, i min E21 står også alt på tysk, men min er kjøpt ny i Norge Endret September 19, 2016 av danskiii marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå