Galant_x Skrevet Mai 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2018 1 time siden, thomascr skrev: fin bil med gøye oppgraderinger! hvilken tid kjører du på rudskogen med denne? Får dessverre ikke noe god flyt når en må ha ett øye på temp måleren og gire iht vann temp 😊 Jeg hadde 1;43;xx som beste tid. Uten kjøleproblemer og litt mere camber fremme, så forsvinner sekunda fort 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet Desember 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2018 Da nærmer julen seg, og bilen har fått julepressang. Apex Sm-10. 18x9.5 ET35 foran med 265/35-18 cup2 dekk 18x10 ET25 bak med 285/30-18 cup2 dekk Begynner og bli trangt om plassen med 380mm bremser og 18" hjul Illustrasjon bilde av hjula på e46 m3 StigJ, Mathiseen, R Andersen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet Januar 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2019 Da var felgen montert. Ble meget bra fitment. fremme måtte jeg på med 5mm spacer for og få klaring til fjøra. Herlig med nye felger og dekk ferdig på bilen: Fitment foran med ca 2.5 grad camber og 5mm spacer 1.5 grad camber bak. Ingen spacer R Andersen, Daniel80, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 2, 2019 Share Skrevet Januar 2, 2019 Ble det ikke noe av turen du skulle ha i mai ? Ble nysgjerrig på om bilen ble bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet Januar 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2019 (endret) Fikk noen bilder fra gårdsrommet i dag; 15 timer siden, Ingvaldsen skrev: Ble det ikke noe av turen du skulle ha i mai ? Ble nysgjerrig på om bilen ble bedre Hadde en runde i europa i mai jah. Hadde dessverre fortsatt problemer med kjølevann temp. Olje temp sank faktisk gode 10 grader etter jeg monterte ventilasjons finnene på panseret, så det er utvilsomt mere luft som går igjennom systemet. Jeg har tatt alle komponenten utenom topp paknigen nå, så denne blir skiftet ila januar. Fikser ikke dette problemet, så forsvinner AC etterpå 😛 Men var fortsatt en morsom tur. Her er noen bilder. Jeg og min bror på vei nedover europa. 2018 model RS3 med nye eksos, intercooler og software. Denne går bedre enn 575 ess kittet i m3`en Hadde en dag på zolder i belgia. En liten og tight bane. Grei bane, men dem operere med en støy grense på 95 db som er alt for lavt. Neste dag var på hockenheimring. Meget kjekk bane. Ett fantastisk anlegg. Her ville jeg anbefalt og kjøre innom for dem som har mulighet. De neste 4 dagen var på nurburgring. 2 dager på turistenfahrt som er litt så som så. 2 siste dagen kjøre min bror på lukket trackday, der jeg var passasjer. Trackday på nurburgring kan virkelig anbefales hvis en har kjørt litt der nede. Vel hjemme i garasjen så hadde bilen akkurat passert 150 000 km Endret Januar 3, 2019 av Galant_x Ingvaldsen, Skulebollen og Tollefsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Så ut som en herlig tur! Og hjula ble skamrå på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå