VegardHåland Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Etter noen år med Audi og samboeren min kjøpte seg en 1 serie fant jeg fort ut at jeg måtte skaffe meg en BMW. Da ble det til at jeg dro fra Stavanger til Porsgrunn og handlet en ombygd E46 M3. Har nå hatt bilen i 3 uker, og er strålende fornøyd. Allerede montert: - Sportseksos (usikker hvilket merke) - Leppe på fram fanger - LED baklys, vet ikke helt om jeg liker dem. Planene for bilen: - RMS stage 3 eller ESS 550 kompressor kit - Nye felger, usikker på hvilke enda - Sote ruter helt frem - Sote baklykter - Noe senk må til - Bytte ut navi - CSL bakluke - Carbon diffusor +++++++++ Marius2002, Gorg, Tollefsen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Gratulerer med nydelig og rå bil! Liker planene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 ja gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Ja flott bil dette veldig mye sort her da, nyrer med sølv kant hadde løftet den veldig foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Flott bil. Gratulerer. Litt avhengi av hvilken årgang donor er fra kan de led baklyktene godt være orginale. Min kom med de standard. og når jeg nå ser biler med de eldre lyktene så ser de bare litt kjipe ut til sammenlikning. RF91, awt, Magnus. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Oransje blink rundt tror jeg hadde løftet utseende ytterligere Ellers helt rå bil og flotte planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Neineinei, svart tinting på alle lyktene, svarte sidegriller, og røde angeleyes.. skikkelig "murered out" m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Gratulere med ny bil Ang. baklyktene så vet jeg ikke hva du har byttet til, men på bilene over har den LED-lykter ytterst, men gamle typen innerlykter (på bakluken). Hvis du får byttet de også så tror jeg helheten blir bedre. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Sett denne skli litt rundt, rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 kul bil Ikke finn på å bruk RMS sitt compressor kitt. ESS 550 eller 575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå