Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville absolutt beholdt taket hvit, det er penest med de oppgraderingene du har gjort. Skal jeg være litt ærlig så synes jeg sort tak er litt "oppbrukt", er jo så mange som har det på alle slags biler. 

Men si meg, har du fått nye skilter? Var ikke denne LS registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg ville absolutt beholdt taket hvit, det er penest med de oppgraderingene du har gjort. Skal jeg være litt ærlig så synes jeg sort tak er litt "oppbrukt", er jo så mange som har det på alle slags biler. 

Men si meg, har du fått nye skilter? Var ikke denne LS registrert?

Tenkt mye på taket og har bestemt meg for å beholde den hvit ☺ 

Godt observert 👍 Ble frastjålet skiltene mine i Oslo sentrum for ikke så lenge siden. Har satt dem på med dobbeltsidig teip nå for å unngå at det skjer igjen 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fahad skrev:

Tenkt mye på taket og har bestemt meg for å beholde den hvit ☺ 

Godt observert 👍 Ble frastjålet skiltene mine i Oslo sentrum for ikke så lenge siden. Har satt dem på med dobbeltsidig teip nå for å unngå at det skjer igjen 

Jeg synes det høres fornuftig ut, tror nok ikke du kommer til å angre på den avgjørelsen der :) 

Så ergerlig, at man ikke en gang kan ha skiltene sine ifred. Hva skal folk med dem? Ser ut som det stjeles mye skilter ifra dyre biler for tiden, synes jeg stadig vekk ser dyre biler komme med nye skilter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg synes det høres fornuftig ut, tror nok ikke du kommer til å angre på den avgjørelsen der :) 

Så ergerlig, at man ikke en gang kan ha skiltene sine ifred. Hva skal folk med dem? Ser ut som det stjeles mye skilter ifra dyre biler for tiden, synes jeg stadig vekk ser dyre biler komme med nye skilter. 

Skjer dessverre veldig mye av det i Oslo. Har en kollega som har blitt frastjålet skiltene sine to ganger i løpet av tre uker 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tobiasw skrev:

Ble ikke skiltene dine på F10'en også stjålet?

Nei, der ble skiltet foran knekt i to i en liten ulykke og jeg var ikke klar over at jeg måtte ta vare på de, så da fikk jeg et nytt regnr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig kjipt når slikt skjer, samme skjedde med brodern når han hadde sto parkert på togstasjonen ved meg. Hentet bilen og null skilt. 

Hvordan synes du bilen har blitt etter senk? :)

Så gamle bilen din utenfor Bavaria Lillestrøm for noen uker siden forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.2.2017 at 10.57, Fahad skrev:

Digg med firehjulstrekk 😀

Har også fått på H&R fjærer, legger ut bilder etterhvert. Er kjempefornøyd med sluttresultatet 

20170222_102855.jpg

20170222_102837.jpg

Blitt meget så rååå denna X6'n :) Når du bytta H&R fjører, bytta du då også desse gummitoppane over og under fjøra også støvkoppane på støtdemparane? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Er veldig kjipt når slikt skjer, samme skjedde med brodern når han hadde sto parkert på togstasjonen ved meg. Hentet bilen og null skilt. 

Hvordan synes du bilen har blitt etter senk? :)

Så gamle bilen din utenfor Bavaria Lillestrøm for noen uker siden forresten. 

Det beste er å bare sette dem på med dobbeltsidig teip hvis det lar seg gjøre. 

Jeg syns den har blitt bedre å kjøre med etter senk. Den sitter mye bedre på veien. En vanlig mann på gata kan faktisk ikke legge merke til at den har blitt senket, men den vil nok senke seg litt mer etterhvert. Ble ikke for stivt heller.

Det er helt utrolig hvor mange som har sett den bilen utenfor forskjellige verksteder etter at jeg solgte den. Den var også innom Mekonomen verksted til en kompis av meg for å bytte bremseklosser foran, og når jeg solgte bilen kunne de går nesten 20 000 km før de måtte byttes, så jeg tror eieren kjører den ganske "hardt" for å si det sånn. Jeg vet at han er 23 år gammel selv om det ikke skal ha noe å si, men et eller annet må det være når den er så ofte innom verksteder. Jeg opplevde ingen problemer med den bilen bortsett fra at comfort access på dørhåndtaket levde sitt eget liv noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, VHaugen skrev:

Blitt meget så rååå denna X6'n :) Når du bytta H&R fjører, bytta du då også desse gummitoppane over og under fjøra også støvkoppane på støtdemparane? :) 

Det er jeg usikker på 🤔 Var en venn av meg som gjorde det for meg, men jeg kan jo undersøke med han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 22.2.2017 at 10.57, Fahad skrev:

Digg med firehjulstrekk 😀

Har også fått på H&R fjærer, legger ut bilder etterhvert. Er kjempefornøyd med sluttresultatet 

20170222_102855.jpg

20170222_102837.jpg

Hei, lekker X6 du har😎. Ser du har senket den med H&R fjærer 30/40 kunne tenkt meg å gjort det samme på min E70.

Mye koster det for montering ca og vet du noen er gode på dette på Østlandet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BmwX5x skrev:

Hei, lekker X6 du har😎. Ser du har senket den med H&R fjærer 30/40 kunne tenkt meg å gjort det samme på min E70.

Mye koster det for montering ca og vet du noen er gode på dette på Østlandet? 

 

Takk for det ☺ Jeg fikk en kompis av meg til å gjøre det for meg, men det koster ca 8000,- hos et merkeverksted tror jeg 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fahad skrev:

Takk for det ☺ Det stemmer, jeg fikk en kompis av meg til å gjøre det for meg, men det koster ca 8000,- hos et merkeverksted tror jeg 

Takk for raskt svar!  

Ok får prøve å finne et  ikke merke verksted som har erfaring med dette i Oslo Drammen område. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...