Fahad Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 40 minutter siden, E.H.D skrev: Bor på Karmøy i Rogaland, og bilen er nå registret i Haugesund distrikt. Nice. Han hadde en 08 model X5 med noe Hartge styling som han byttet inn mot X6en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 18 timer siden, E.H.D skrev: Så en rå X6 i dag som må ha vært denne, artig at den kom på denne kanten av landet. Jeg så en helt lik en på Sola i går da jeg var ute på sykkeltur, med NF-skilter - er det samme? Meget rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 11, 2017 Share Skrevet Juni 11, 2017 5 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg så en helt lik en på Sola i går da jeg var ute på sykkeltur, med NF-skilter - er det samme? Meget rå bil! Nei, DR-skilt på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 (endret) 3 timer siden, E.H.D skrev: Nei, DR-skilt på denne. Ja da er min gamle Husker at det lå en til på finn.no med NF skilter og samme type styling, så det kan være den Walkabout har sett Endret Juni 11, 2017 av Fahad ogee1 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå