bmwgreg90 Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Nei, for jeg har ikke sorte biler Hadde jeg hatt sort hadde jeg hatt originale nyrer Den er litt blå og StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Nei, for jeg har ikke sorte biler Hadde jeg hatt sort hadde jeg hatt originale nyrer godt vi deler den smaken der Stig! mørk bil skal ha crom nyrer enkelt og greit StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 34 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Den er litt blå og "Hvis du ser litt nøye etter, så er det mye blått i den og" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 1 minutt siden, RF91 skrev: "Hvis du ser litt nøye etter, så er det mye blått i den og" haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Prøve chrome ytterkant og svarte riller som jeg har @bmwgreg90 Det passer bedre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Prøve chrome ytterkant og svarte riller som jeg har @bmwgreg90 Det passer bedre tror jeg Lakka du eller kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 25 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Lakka du eller kjøpte? Plastidippa rillene. Orginal nyrene som sitter på og vil ikke kaste orginal nyrer. Vil heller ikke ha uorginale nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 Gått til innkjøp av nye felger. Siden jeg skal hellakkere bilen til sommeren, reise på ferie samt gjør litt mer heima så ble det ikke noe skrudde felger, men noe jeg fortsatt håper vil falle folk i smak. Japan racing jr10 i 18" 9.5j et35 og 10.5j et25. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 9 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Gått til innkjøp av nye felger. Siden jeg skal hellakkere bilen til sommeren, reise på ferie samt gjør litt mer heima så ble det ikke noe skrudde felger, men noe jeg fortsatt håper vil falle folk i smak. Japan racing jr10 i 18" 9.5j et35 og 10.5j et25. Av replica felger er dette en av favorittene mine. Tommel opp fra meg! Godt at du tenker å kjøpe skrudde felger etterhvert. En slik bil fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Av replica felger er dette en av favorittene mine. Tommel opp fra meg! Godt at du tenker å kjøpe skrudde felger etterhvert. En slik bil fortjener det! Ja. Det syns jeg og, men skal så mye i år, at jeg får heller ta det til 2018 sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 Fått henta bakluke av @Frode D igår. Litt småfiks, samt ny lakk så blir det montering ila vinteren. Flippen i karbon blir beholdt synlig:) Frode D, Slavearbeider'n og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 Fått heim felgene idag, samt chrome nyrer med svarte riller. skal se hvordan det ser ut på bilen ilag med org riller i skjermene, da karbon ikke traff 100% til bilens farge. Ivrig86, StigJ og Even Pladsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Blir bedre med crom grill🤘👍🏻 bmwgreg90 og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 Prøvde med chrome/svart grill. Usikker hva jeg skal velge. Ellers venter jeg på interiørlister og andre deler. MOV_0315_000.mp4 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 Krom med sort innmat ser best ut på sort bil Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå