Gnusmas123 Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 On 18.1.2017 at 20.35, Carlsius skrev: Kjempeflott arbeid! Ser du har kjøpt inn ny bakskjerm siden du har litt rust i hjulbuen bak, men var ikke det nødvendig på kanalene? De 4 e38ne jeg har vært borti som skulle være godt vedlikeholdt hadde alle en ting til felles og det var rust i kanalene :/ Pøs på med flere oppdateringer om det er noe mer som blir gjort, spennende se å følge med Har plukka ned jekkfesta på kanalene og alt eg fant var litt overflate rust:) kanalene er usedvanlig fine 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) 1234 Endret Juli 21, 2019 av Gnusmas123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 følger med her! Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Meget godt arbeid som blir gjort her! Pøs på med fler bilder underveis i arbeidet, morsomt å følge med. Kanalene var usedvanlig fine ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 (endret) Rolig dag i garasjen, skrudd ut stolene og begynt sovidt med swissvax leather clean! Resultatet snakker for seg selv! Men for en jobb! Ikkje ferdig med sjåfør stolen engang. Skal også rense gulvteppe i bilen før stolene blir montert Slenger med eit før/etter bilde (PS) er ikkje ferdig 😅 Stolene er midlertidig, skal kjøpe full elektriske comfort stoler når eg finner noen i rett stand✌️😬 Endret Januar 29, 2017 av OysteinOlset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Flott løft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Imponerende jobb med sveisingen! Stolene ble også meget bra I en syver synes jeg det skulle vært elektriske seter da. Men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 8 timer siden, salnes34 skrev: Imponerende jobb med sveisingen! Stolene ble også meget bra I en syver synes jeg det skulle vært elektriske seter da. Men det er smak og behag Takktakk, fått god hjelp av far på sveisebiten. Kjekt med en X sveiser i hus 😁 Heilt enig med deg angåande setene, Men som eg skreiv ☝️ Skal byttes når eg kommer over noen i rett stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Har gått litt fort i svingene på lesingen min 😂 Det blir nok bra 👍🏻 Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 dette må jo bare følges med på, dette gjøres ordentlig, sånt liker vi stå på! dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 fikk endelig fiksa opp i den lilla hatthylla mi. Irritert meg over det siden eg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 3 timer siden, OysteinOlset skrev: fikk endelig fiksa opp i den lilla hatthylla mi. Irritert meg over det siden eg kjøpte bilen Hvilke produkt brukte du her? har samme problemet selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 3 timer siden, Evopower skrev: Hvilke produkt brukte du her? har samme problemet selv Prøvde med litt forskjellig før eg faktisk endte opp med Biltema sin matt svart hobbylakk. Fikk så og sei eit 100% originalt utsjåande. Ingen Biltema fan, men den virka 👌 Legg på veldig tynt lag om gangen og la lakken trekke inn i stoffet før neste lag:) da unngår du skjolder:) skal muligens prøve meg på taktrekket og😎 Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Hvordan kjennes det ut å ta på det? Vurderer selv å lakke hattehyllen men er redd det ser og kjennes "lakkert ut" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 2 timer siden, OysteinOlset skrev: Prøvde med litt forskjellig før eg faktisk endte opp med Biltema sin matt svart hobbylakk. Fikk så og sei eit 100% originalt utsjåande. Ingen Biltema fan, men den virka 👌 Legg på veldig tynt lag om gangen og la lakken trekke inn i stoffet før neste lag:) da unngår du skjolder:) skal muligens prøve meg på taktrekket og😎 Da får vi prøve det Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå