sveigis Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Gratulerer med atter en e39 :). Var en voksen km stand på den men hvis den er tatt vare på,så er det jo ingen problem :). Denne gleder jeg meg til å se nypolert og shinet,for dette er en nydelig farge . Håper og du får start på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Fikk tatt litt bilder av bilen i dag og ja el bakluka fungerer Shattered, Marius2002 og sAlnes reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Oi, bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Yes blei noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 Har ikke skjedd noe her egentlig enda men har bestilt ny føde pumpe fra koed men i helgen skjer det litt av hvert har en E39 TDS som skal på hogging også skal denne flyttes bort på mitt verksted som foreløpig er nede for "vedlikehold"som jeg kaller det løftebukk under montering som er nesten ferdig nå også skal det hentes en 02 e46 318i n42 touring som det skal utredes demoner fra starter å går og er kjørbar men fusker litt på motor vet ikke hva det er men kjenner til svakheten på reg kjede på n42/n46 så har det i bakhode her den blir hentet på henger da jeg ikke vil risikere reg havari på veien hjem Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2016 Vurderer salg av denne om det er noe interesse bilen går PR dags dato ikke da den ikke får diesel har fødepumpe på vei i posten fra koed regner med å bytte denne før salg sånn at bilen går igjen ting jeg veit om på bilen ellers rusta jekk fester bak høyre og venstre rusta bakluke bremser må byttes rundbaut bilen er gått 422 000 km trenger nye vinterdekk sommer dekka er bra noe slitt fører sete men ellers er interiøret greit kan sende pris på pm om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Trodde du hadde planer om å vinterlagre den andre og bruke denne om du fikk den til å gå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 helt riktig var planen det ja men så kom e46en inn i bilde å den virker jo og det er mindre feil å fikse Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Har endelig fått løfte bukken til å fungere så i dag har jeg byttet fødepumpa som sitter under på førersiden Gammel pumpe Resultat IMG_0471.MOV Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Bilen er nå til salgs http://www.finn.no/87368039 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 Litt synd at du må selge den, hadde vært gøy å følge med videre får håpe den faktisk blir solgt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 kan få kjøpen du så kan jeg gjøre den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 8, 2016 Share Skrevet Desember 8, 2016 27 minutter siden, Djwik skrev: kan få kjøpen du så kan jeg gjøre den ferdig Dagens tørreste vits? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 Bilen blei solgt i kveld havnet nede i Skien en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå