Walkabout Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 (endret) Har fått byttet frontrute på en E90 LCI hos Hurtigruta Carglass grunnet steinsprang. Steinspranget kom akkurat over regnsensoren, og ruta sprakk gjennom det sorte feltet i toppen. Den automatiske regnsensoren virket fint før rutebytte (også etter jeg fikk steinspranget), men nå etter rutebytte så virker den ikke i det hele tatt (knappen lyser, men viskerne slår seg aldri på), Noen som kjenner til om regnsensoren må kalibreres eller noe lignende ved rutebytte? Endret Oktober 16, 2016 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 (endret) Den må resettes/ kaliberes. Dette skal en rute montør ordne. Hurtigruta carglass gjør det her i Bergen. Endret Oktober 16, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Hvor holder du til? Kan ordne det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 13 timer siden, Reef89 skrev: Den må resettes/ kaliberes. Dette skal en rute montør ordne. Hurtigruta carglass gjør det her i Bergen. Takk for tilbakemelding! 12 timer siden, lagunilla skrev: Hvor holder du til? Kan ordne det for deg. Bilen holder til i Grimstad, men skal ta det opp med Hurtigruta Carglass, dette bør jo være med i servicen. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Jeg byttet nylig frontrute hos Hurtigruta i Arendal. De fikk alt til å fungere som det skulle, var bare å komme tilbake om jeg mente noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Artig å lære dette nå. Jeg kjøpte en e60 det nettopp var byttet rute på. På denne så gikk viskerne like intenst på intervallet etterpå. Så å si like intenst uansett om bryteren stå på høy eller lav følsomhet. Bare litt yr på vinduet fikk viskerne til å gå bananas. Jeg endte opp med å bruke viskerne manuelt med ett trykks funksjonen. Trodde ikke det måtte kalibreres etter ruteskift, men tydeligvos var det det som var problemet på min. Informativ tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå