Evopower Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Ja ok. Såg jo liten å smekker ut den adapteren ikke sånn stor snabel med skjerm slik som den man kjøper hos naf f.eks. Problemet mitt her jeg bor er at jeg har dårlig med mobilnett slik at det å streame dab radio har lite for seg. Når det er sagt så er det ikke dab dekning der heller, så jeg er like langt vi i ingenmannsland kommer til å savne FM nettet. Lite sannsynlig for at det blir dab dekning på slike plasser med det første heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 2 hours ago, ///Bmw-Tor said: Har bestilt sånn jalla sigarett tenner med 2 usb'er med FM signal 😂 Den der så jo helt geinal ut! det jeg bruker er den driten her! og gru som jeg hater den! stygg er den også med det lednings verket som henger på! http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Mobilt/Kabler-og-ladere/FM-sender-med-lader-2000033221/ tør jeg spørre hva den heter eller hvor du har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2017 15 minutter siden, Jimbo92 skrev: Den der så jo helt geinal ut! det jeg bruker er den driten her! og gru som jeg hater den! stygg er den også med det lednings verket som henger på! http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Mobilt/Kabler-og-ladere/FM-sender-med-lader-2000033221/ tør jeg spørre hva den heter eller hvor du har bestilt? EBay Orginal Xiaomi ROIDMI Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2017 (endret) Får ikke lyd i CD spilleren eller CD veksleren bak. Står hvilken CD og sang nr som er i bruk, men ikke noe lyd. Radio funker. Hvor kan feilen være? Endret Januar 20, 2017 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 On 19.1.2017 at 10:11 PM, ///Bmw-Tor said: EBay Orginal Xiaomi ROIDMI takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2017 Fikk montert koppholder i dag 😀 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Kjøpte den samme selv, mye bedre enn den originale Slipper å bytte knekt holder hver dag, også slipper du at alt bare velter, haha. ///Bmw-Tor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 Kjøpte meg ny komplett nøkkel fra eBay med transponer. Fått slipt nøkkelen men får den ikke ril og virke. Prøvd medtodene som står på nett og på YouTube. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Har du den chippen inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Har du den chippen inni? https://www.ebay.com/itm/252665223752 Denne jeg kjøpte. Har den lille chipen inne i nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 (endret) 1 time siden, Gabz skrev: Har du den chippen inni? Fikk til sentralåsen nå men får ikke starta bilen med nøkkelen. Men må vel kode om nøkkelen for at den skal virke med startsperre? Da den er kjøpt fra eBay. Endret Januar 26, 2017 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Hvis den lille chippen ikke er ordentlig kodet til bilen vil den ikke funke til å starte selv om sentrallåsen gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 9 minutter siden, Gabz skrev: Hvis den lille chippen ikke er ordentlig kodet til bilen vil den ikke funke til å starte selv om sentrallåsen gjør det. Så må inn på Brages og få dem til og kode om nøkkelen? Pris på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Må nok det, ja. Usikker, men tror det koster en del Du får ta en telefon i morgen og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 Lite som skjer fortiden mye jobb og lite tid til bil. Fikk i dag satt på en DTK effektboks. Hva en jeg jobber sammen med som hadde en liggende etter han solgte bilen sin. Så skulle få låne den og teste det ut og finne ut om jeg ville kjøpe den. Får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå