Haugee Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 (endret) Heisann Eg går teknisk fagskule og har fått meg eit kjekt tegneprogram. Tenkte å lage ein tråd (langtidsproskjet uten om skule) med å bygge V12'er fra bunn visst dåke er interessert. Planen er å lage alt av deler først og bruke assembly til slutt. Kanskje dette ikkje er rette tråden å være i så gi meg ein beskjed så ska eg flytte den Endret November 28, 2016 av Haugee Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Veldig kult, gjorde noe tilsvarende når jeg hadde 3D-modellering mens jeg studerte. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 Kjekt å hørra! Kjeme muligens med ein oppdatering til helgen. Har litt mykje å gjera på denna veko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Tøft!, Jeg følger med her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 tøft, bruker endel på tid i inventor på ingeniørstudiet følger med her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 følger medet her jeg å! driver å designer til å lage egne design jeg også etter teknisk fagskoler så spennende å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 dæven! dette følger jeg med på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 (endret) Flott at dåke vil følga med har hatt ein liten time i kveld og sotte på plass litt diverse deler på råden. Rådelager og ''klammeret''. Litt små feil her og der, men skal gjere finpussen seinere.Eg mangler bolt og muttrer på programmet så eg må få lastet det ned fra ein eller anna plass. Endret November 29, 2016 av Haugee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Då var råden ferdig. Skal snart begynne på veivaksel. Dark Knight og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 (endret) Veivaksel ferdig Neste tegning blir blokka Endret November 30, 2016 av Haugee Runey og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 Ser ut so Inventor ha forbedra seg litt sidan eg brukte da på vidaregåande Kjekt å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 Det stempelet ser veldig DI ut. Men, er dette kun for å tegne en motor, eller for å jobbe frem et "fungerende" konspet som møter noen konkrete mål du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 Det er kun for å tegne ein motor. Eg har ikkje tid å lage eit fungerende konsept no Hadde ein liten time i går med motorblokken. Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 On 28.11.2016 at 20.41, danskiii skrev: følger medet her jeg å! driver å designer til å lage egne design jeg også etter teknisk fagskoler så spennende å følge med på Kult, ka er da du drive med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 Gjort litt meir på blokka i kveld. danskiii og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå