m3ern Skrevet Desember 8, 2016 Skrevet Desember 8, 2016 (endret) Heisann forumbruker 🤗 Etter måneders vis med leting ut å inn av Finn å alle slags sider på Facebook og Dvs, dukket det plutselig opp et meget strøket eksemplar av en "M-tech" E90 320d manuell som man forelska sæ i. Da va det bare en ting å gjøre og det var og bestille flybilletter å reise ned å hente gullet☺️ 🚗 Så da er det vel også på tide å lage sæ et inlegg etter langt om lenge, da man hentet bilen i April 🙈 Noe av orginalt utstyr: sportsunderstell, navigasjon,xenon, sportsskinn,hifi professional,regn sensor, keyless go+++ Noen av grunnen jeg kjøpte bilen for var at bilen hadde alt av utstyr og styling som er et must på disse bilene. Ting som er gjort med bilen ☺️ *Ess remap 200hk/450nm *M3 frontfanger *M3 sideskjørt *M3 bakfanger *Lippe på bakluka *Sorte Bmw M-performance nyrer *Hartge eksos *Full proff soting (fremruter også) *LED Angel eyes *Blackline baklykter *Oppgradert musikk anlegg (Gladen one 200 audio frontsett fra dynabel og forsterker JL audio XD 600/6 *Senkesett (comfort fjærer) *Frontlippe (ikke montert) *Felger av typen VMR v710 19x8,5 og 19x9,5. Noen planer: *Bakrutesenker *M// striper i grill *Tekst i frontrute *Svarte side blinkere *US blink *Led tåkelykter Beklager dårlige bilder, nye kommer når man har fått oppgradert telefonen 🙄 Endret Desember 9, 2016 av m3ern Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Desember 8, 2016 Skrevet Desember 8, 2016 Så veldig fin ut denne Følger med videre. m3ern reagerte på dette 1
m3ern Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Skrevet Desember 8, 2016 Takk så mye @Gabz Skal komme med flere Updates fremover ☺️
Gorg Skrevet Desember 8, 2016 Skrevet Desember 8, 2016 Meget pen denne her allerede! Kan ikke være mye å gjøre med den m3ern reagerte på dette 1
m3ern Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Skrevet Desember 8, 2016 Hyggelig med god tilbakemeldinger ☺️ Nei blir ikke noe store endringer, blir mest å gå i småe detaljer @Gorg Mulig en bakrutesenker kommer på om man blir enig med sæ sjøl 🙄 Hva tror dere om det ?
m3ern Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Skrevet Desember 9, 2016 (endret) Med bilen følgte det med noen nokså kjedelige vinterfelger på hele 16 tommer, før å gjøre disse felgene "litt" finere å i stil med bilen prøvde jeg meg litt på plasti dipp Blei et helt greit resultat før å være første gang 🙄 Felgene blir vel mulig byttet ut vist man plutselig skulle komme over noe fint Endret Desember 9, 2016 av m3ern
m3ern Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Skrevet Desember 9, 2016 Kjenne man savner sommer og fitment allerede 🙄🙄 litt lyst å skifte farge på disse men litt i tvil på hvilken farge man skal gå før, vil heller ikke at det skal bli for "Harry" 😏
sveigis Skrevet Desember 11, 2016 Skrevet Desember 11, 2016 Gratulerer med fin e90 :). Denne så jo riktig så flott ut. Jeg føler at ved kjøp av 3 serie fra denne modellen ,får du mye for pengene.:). Sommerfelgene er fine som de er de synes jeg da :). Så her må bare poste på med bilder og ting du gjør etterhvert med bil. m3ern reagerte på dette 1
m3ern Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Skrevet Desember 11, 2016 Takk så mye, setter pris på god tilbakemelding ☺️ Ja disse bilen ligger i en grei prisklasse, vist man i tillegg har litt tolmodighet så dukker det stadig opp noe som man liker ekstra godt 👍🏼 Og sammeligner man 5 serie fra dette årstallet så får man myeeeee bil i forhold. Joda felgene er jo i bunn å grunn veldig fine som de er, men alltids gøy med noe nytt 😊 Skal holde dere oppdatert om hva som blir gjort med bilen fremover 👌🏼
m3ern Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Skrevet Desember 12, 2016 Noen som har testet ut interiør folien som GS selger :)? Skal legge folie på alt av lister innvendig, å vil ha en folie som holder
Gorg Skrevet Desember 13, 2016 Skrevet Desember 13, 2016 Kjenner ikke til den, men 3M er veldig bra. Koster nok litt mere m3ern reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet Desember 13, 2016 Skrevet Desember 13, 2016 Pen bil! Kan anbefale sotede sideblink, dette vil gjøre seg når du har så mange andre mørke detaljer. http://www.ebay.com/itm/DEPO-06-11-BMW-E90-E91-E92-E93-SMOKE-FENDER-SIDE-MARKER-LIGHT-CHROME-SILVER-BULB-/152309379458?hash=item237658b182:m:mg7-8J-lcGYgc-6_7Xjy5mQ&vxp=mtr m3ern reagerte på dette 1
m3ern Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Skrevet Desember 13, 2016 3 timer siden, Gorg skrev: Kjenner ikke til den, men 3M er veldig bra. Koster nok litt mere Ja har sett litt på 3m folie å er klar over at den er noe dyrere, men skulle bare høre om noen hadde testen den fra GS før jeg bestiller 3M sinn ☺️🔧
m3ern Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Skrevet Desember 13, 2016 2 timer siden, Walkabout skrev: Pen bil! Kan anbefale sotede sideblink, dette vil gjøre seg når du har så mange andre mørke detaljer. http://www.ebay.com/itm/DEPO-06-11-BMW-E90-E91-E92-E93-SMOKE-FENDER-SIDE-MARKER-LIGHT-CHROME-SILVER-BULB-/152309379458?hash=item237658b182:m:mg7-8J-lcGYgc-6_7Xjy5mQ&vxp=mtr Takk så mye ☺️ Ja mørke sideblink skal bestilles inn, siden jeg har så mange andre mørke detaljer som du sier ikke så ille pris på disse på eBay 👌🏽💵
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå