ToreH Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Hallo er på nippet til å kjøpe min aller 1ste bmw f11 (import) selger mener denne bilen har noe som kalles forvarming,bilen har ikke kode s842a finnes d en annen option med dette? vin på bilen: https://www.bmwdecoder.com/decode/c306378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Det er vel webasto selger mener. Å det er kjempekjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Ser ikke ut som den har kupevarmer/webasto som er kode 536. Så ikke vet jeg hva selger mener med forvarming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreH Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 tror ikke den har webasto ifølge vin decodern 536 AUXILIARY HEATING om den da ikke har "kjørevarmer" som fks volvo/vw-har bmw noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Har ikke de fleste bmw dieselmotorene en elektrisk "forvarmer"? Dersom termostatene og forvarmeren funker som de skal kommer det varmluft etter noen få minutter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreH Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 (endret) mener iallefall mb w212 har noe tilsvarende-varmetråder/element i luftkanaler? Endret Desember 14, 2016 av ToreH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 On 11.12.2016 at 22.10, ToreH skrev: Hallo er på nippet til å kjøpe min aller 1ste bmw f11 (import) selger mener denne bilen har noe som kalles forvarming,bilen har ikke kode s842a finnes d en annen option med dette? vin på bilen: https://www.bmwdecoder.com/decode/c306378 Aux heating er vel kun en timer, som man kan sette til å blåse litt, evt dugg av ruta. Dette er ikke webasto eller noe som kan varme, derav ikke noe "salgstriks" som jeg ville dratt på meg, men selger aner vel ikke hva han snakker om her vil jeg tro, eller han misforstår i varierende grad. Det er vel ikke en type make or break vedr kjøp føler jeg, da det er utstyr som kommer ganske langt ned på pri lista til de fleste over "vilha" ting. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreH Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 ja ikke noe break av dette,bare nysgjerrig om d fantes noe slik-ble handel altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreH Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 dette er hva jeg mener-testet med varm motor-blåser varmt men usikker da motor er kald,noen som har vært borti denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Er vel bare ventilasjon dette, vil tro det hadde vært et ekstra valg for parkeringsvarmer. Er hvertfall sånn på E39. Aux ventilation og aux heat.. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreH Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 er ventilasjon,satte timern idag og det ble ikke varmt i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå