BMWendrom Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Har nettopp anskaffet meg slik en god gammel firehjulstrekk av typen E34. Etter å ha bladd litt i vognkortet ser jeg at denne står registrert med "aksler med drift: 1". Altså enten ren bakhjulstrekk (eller framhjulstrekk). Tenkte at det var en feil så kontaktet vegvesenet og fikk typegodkjenningen til denne bilen, og der står akkurat det samme, 1 aksel med drift. Vet at denne bilen har konstant firehjulstrekk, så her må det vel ha skjedd en feil et sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Kan godt være det bare er en feil. Syns de roter/slurver veldig med disse tingene. Alt fra skrivefeil, mangel på info (farge, effekt), feil modell etc. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Når jeg hadde E34 ix så sto det 2 aksler i drift så det må nok ha skjedd en feil her. Jeg savner den bilen, det var en flott bil og kjøre. Lurer på hvor den ble av, sist jeg hørte om den så var den avskiltet et sted på mørekysten. Den gikk fra rustfri til rustvrak iløpet av et par år med motorveikjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Det finner vi fort ut, regnr på bilen(for å finne VIN)? Endret Desember 21, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWendrom Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 Vin: Gd35035 På typegodkjenningen bavaria motorimport har sendt står det drift på 1 aksel: Men på side to står det også at alle hjulene "driver": Så hvem som har rota her er et godt spørsmål. Har lyst til å si ifra til vegvesenet for å få fjernet den lille bagatellen, men bilen er jo på en måte ikke typegodkjent, så lurer litt på hvor stor sjansen er for at jeg kan bli avskiltet. Noen me lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Vehicle information VIN WBAHJ71060GD35035 Type code HJ71 Type 525IX TOURING (EUR) E series E34 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M50 Displacement 2.50 Power 141 Drive ALLR Transmission MECH Colour CALYPSOROT METALLIC (252) Upholstery (0411) Prod.date 1992-01-27 Vehicle options S219 Sport leather steering wheel, 380 mm S320 Deleted, model lettering S404 DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF S410 Window lifts, electric, front S494 Seat heating driver/passenger S498 Headrests, rear, mechanically adjustable S500 Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S510 Headlight aim control S520 Fog lights S571 Reinforced power supply S687 Radio preparation L827 NATIONAL VERSION SCANDINAVIA S860 Additional turn indicator lamp S904 SONDERKONTROLLE TYPPRUEFWAGEN S925 Dummy-SALAPA Noe er krøll, jeg ville fått det endret Rett skal være rett... Spørs såklart hvor mye tid å krefter man gidder å legge i en bil, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 Sjekket regnr på en 525IX jeg vet om og på den sto det også kun 1 aksel i drift på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå