Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shattered skrev:

Nja. Har hatt ei risting lenge nå. Så neste helg får djwik litt jobb med å bytte indre endeledd,  samt en liten service. Fikk jo casterstag på garanti heldigvis men det var mer enn bare det som rista. Har også eksoslukt inne i bilen, spesielt på tomgang, det irriterer meg noe så inni helvete. Mulig jeg får verkstedet hjemme til å se på det, men gidder ikke bruke de om det blir typ 15-20 000 i fiks. 

Eksoslukt inni bil ,betyr nok en sprukket eksosmanifold.

En svakhet på disse ,men ikke så stor utgiftspost heldigvis.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, sveigis skrev:

Eksoslukt inni bil ,betyr nok en sprukket eksosmanifold.

En svakhet på disse ,men ikke så stor utgiftspost heldigvis.:)

Mulig det, den ble bytta rett før jeg kjøpte bilen så jeg vet ikke :p 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver med å fikse litt på bilen om dagen - fikk bytta indre endeledd på søndag, skulle egentlig ta oljeservice men hadde glemt å kjøpe filter :P så fant vi ut at demperne foran må byttes da bilen er lavere på ene sida. Så jeg bestilte nå deler på koed til å fikse dette ;) Tenker ikke bare på eukontrollen, vil ha en bil det går an å kjøre med også :P

Må uansett bestille time til hjulstillingskontroll snart, tenker å ta en liten eukontroll rundt der. Så får vi se hvor mye det blir å fikse på! Vet det er en oljelekkasje i motoren en plass men vet ikke hvor. Samt at lyktespyleren ikke virker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli lei nå.  

Hadde bilen i bukk i dag for å sjekke ståa, synes den rister veldig og "seiler" på veien. Rart eller? Er ikke myw gummi igjen her nei. De 2 foran og ett bak. Bytta det ene i fjor fordi det punga og blakk som jeg var bytta jeg kun ett. 

Nå må alle 4 tas 😛 også må jeg få tatt 4hjulskontroll. 

Sliter også med at Idrive klikker, skur seg av og på, og jeg får ikke kommet inn på noe. 20181211_181007.jpg.3b6d9195afbaf2870d87ddbb87622085.jpg

20181211_180957.jpg.cebfdffeb80b15c91d94879455c6980c.jpg

Bildenr virker ikke i dag pga full server, men det er to helt gåene dekk 😜

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive