Freakshow Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 jepp xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 Hadde et skikkelig uhell i dag, da det var halvmørkt, og det lå et tre foran meg, som jeg så ca 5 meter før jeg traff det! Men jeg trodde nesten det skulle bli verre enn dette, ett tåkelys ble borte og litt plastikk (svarte under skiltet). Håpløst vær i dag med ufattelig mye regn, samt mørkt, og det blåste bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Ikke noe moro med skader som det der som en ikke har skyld i selv Håper det ikke ble alt for dyrt å fikse, men vet at bmw tar seg godt betalt for litt plastikk. Endte du opp med å bytte antenne forsterkeren eller ble det lagt på is? Har samme problemet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2017 3 timer siden, Carlsius skrev: Ikke noe moro med skader som det der som en ikke har skyld i selv Håper det ikke ble alt for dyrt å fikse, men vet at bmw tar seg godt betalt for litt plastikk. Endte du opp med å bytte antenne forsterkeren eller ble det lagt på is? Har samme problemet selv. Den ble bytta, var kav råtten. Er bare å smelle på nye tåkelys (bestiller nå i kveld), et feste var knekt bare. Så jeg tar det sammen med noen deler Har også muligens et sett med riktige sommerhjul på hånda, like borti der jeg bor så kan bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Skjedd litt her, tok en del bilder men ikke av det viktigste da jeg gikk tom for strøm! tåkelys, nytt vs gammelt: Bremseføler, helt ny. Bytta casterstag venstre framme, tok for lang tid så det ble bytta én av to. Som @Daniel. sa tidligere, var det muligens de som lag risting. Og det stemmer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2017 Bilen står nå under 30cm snø med temmelig gåen fjær foran, kjørt golf i et par uker og vil si det er en betydelig forskjell i kjørekomfort, Jeg skal aldri ha bil som trekker foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2017 Har fått bilen på veien igjen, men ingen bilder fra prosessen. Nå har det riktignok kommet en romlelyd når jeg bremser og bilen er kald skal få sett på det i morgen, kan nesten høres ut som at brekket henger igjen feks. Men bilen går normalt framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2018 Skjer fint lite her. Bilen er i daglig bruk og er svært møkkete nå, ingen bilder dessverre så skal den snart få service igjen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 19, 2018 Share Skrevet Mars 19, 2018 Er ikke det godt når der skjer fint lite? Betyr jo at du har fått deg en god bil det 😀😀. Du får legge ut bilder av en typisk hverdags e61 . Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2018 12 timer siden, sveigis skrev: Er ikke det godt når der skjer fint lite? Betyr jo at du har fått deg en god bil det 😀😀. Du får legge ut bilder av en typisk hverdags e61 . Helt riktig det! Har ikke hatt noe trøbbel etter fjærene ble bytta bilder kommer kanskje senere når jeg har fått rydda litt i bilen, ellers er jeg redd for å bli drept av @Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2018 Share Skrevet Mars 22, 2018 On 20.3.2018 at 10.06, Shattered skrev: Helt riktig det! Har ikke hatt noe trøbbel etter fjærene ble bytta bilder kommer kanskje senere når jeg har fått rydda litt i bilen, ellers er jeg redd for å bli drept av @Freakshow ja må få rydda nå! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 Fredagsvask i møkkaværet i går, mangler enda et deksel til tåkelys høyre side, men nå har jeg bestilt det i det minste 😁 Bilen har gått 246700-ish nå, så må sjekke hvor mange km jeg har igjen på forsikringa (kjører egen bil i jobben, plutselig kjører jeg 20 mil på en dag ) Som @sveigis sier er det deilig å ha en bil som bare går og har minimalt med trøbbel! Skal få service av @Djwik til neste helg forhåpentligvis, og bli kvitt den jævla skranglelyden fra potta 😜 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 du mangler no greier i front der! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 Baklukedempere var kjapt å bytte! 400 kr ca på ebay. 10 min tok jobben. Så en liten service... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2018 0.75 på langkjøring var noe nytt! Tenker det er pga jeg bytta egr-termostat! @sveigis hva ligger din på på langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg