Robin L Skrevet Januar 9, 2017 Skrevet Januar 9, 2017 Hei.  Jeg har en E39 msport med alcantara interiør.  Har dessverre ett hull i førerstolen så den må byttes.  Det er håpløst å få tak i bare stolen så jeg må skaffe ett komplett interiør.  siden det er billigere og bedre tilgang på skinn så vurderer jeg og gå for dette.  hva trur dere er best/lønner seg mest og ha mtp videresalg av bilen?   Jeg elsker alcantaraen,. Men vet at mange liker skinn også..🤔
Trond H. Olsen Skrevet Januar 9, 2017 Skrevet Januar 9, 2017 Et spørsmål det nesten blir umulig å svare på då dette er en smakssak. Eneste jeg kan svare for er meg selv. I E39 så ville jeg valgt skinn, har sittet i begge typer men likte best skinn. E46 likte jeg faktisk bedre alcantara, det skal vel være make seter i E46 og E39 vel? Så jeg synes det var litt merkelig selv.
Evopower Skrevet Januar 9, 2017 Skrevet Januar 9, 2017 Ved Ã¥ gå for skinn sÃ¥ mÃ¥ du ha komplett interiør uansett. Jeg liker begge delene, sÃ¥ lenge det er msport seter. Skinn i standardsetene blir for glatt og flatt synes jeg. Der er stoff bedre. ForstÃ¥r dilemmaet, begge deler er like bra egentlig spør du meg Â
Robin L Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Skrevet Januar 9, 2017 Blir sportsseter uansett ja.  I sort.  liker alcantaraen godt, men det er vanskelig og oppdrive.  Skinninteriør fÃ¥r man jo nesten kastet etter seg pÃ¥ E39 om dagen.Â
Shattered Skrevet Januar 9, 2017 Skrevet Januar 9, 2017 1 time siden, space-ace skrev: Blir sportsseter uansett ja.  I sort.  liker alcantaraen godt, men det er vanskelig og oppdrive.  Skinninteriør fÃ¥r man jo nesten kastet etter seg pÃ¥ E39 om dagen. PÃ¥ Bilia skulle de ha 7000 kr for trekket til ryggen pÃ¥ førerstol i alcantara  Hørt med koed/gs da? Â
Gabz Skrevet Januar 9, 2017 Skrevet Januar 9, 2017 Personlig foretrekker jeg skinn, selv om alcantara ogsÃ¥ er veldig pent og mer sjeldent. Men skinn er ogsÃ¥ mye lettere Ã¥ holde rent og pent.Â
Robin L Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Skrevet Januar 9, 2017 44 minutter siden, Shattered skrev: På Bilia skulle de ha 7000 kr for trekket til ryggen på førerstol i alcantara  Hørt med koed/gs da?  hahh off det var dyrt. har ett alcantara-interiør på hånden.  3700 + moms. så har jeg ett skinninteriør på hånden. 2000 +  4-5 (hver vei) i bil  koed har jo noen sett i skinn, så det går jo an og by på de også
Robin L Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Skrevet Januar 9, 2017 hmm.  sjekket koed nÃ¥.  det er 4500 for nytt trekk til førerstolen.  sÃ¥ fÃ¥r jeg vell 10%  bmwccn-rabatt.   da blir det jo egentig ikke sÃ¥ ille.  reste av interiøret er jo strøkent sÃ¥ det trenger jeg jo ikkeÂ
Robin L Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Skrevet Januar 10, 2017 da ser det ut til at det ble alcantara    betaler heller litt mer enn og kjøre sÃ¥ langt for og hente.   frakt fra bergen og hit var sÃ¥ latterlig dyrt..  6500,- ihht kalkulatoren pÃ¥ bring sine sider.   frakt pÃ¥ alcantara fra tyskland kostet 70euro.  utrolig at det gÃ¥r an.  kommer ett komplett interiør med ett lite hull i førerstolen om ikke lenge da om noen er interessert Â
Shattered Skrevet Januar 10, 2017 Skrevet Januar 10, 2017 Hva kjøpte du? Noe brukt i norge, eller nytt i tyskland? Â
Robin L Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Skrevet Januar 10, 2017 brukt alcantara fra tyskland ja.  komplett interiør : )   trenger bare førerstolen men det var ikke enkelt og skaffe.  og nytt trekk fra bmw koster jo mer enn ett brukt interiør..    Shattered reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Januar 10, 2017 Skrevet Januar 10, 2017 Nice! Veldig leit om du får en svær eske med gråstein, det er den eneste ulempen med å kjøpe fra utlandet sånn sett, man vet ikke om selger er seriøs  6500 kr for dette, eller var det kun frskt fra Bergen til deg?
Robin L Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Skrevet Januar 11, 2017 6500 var estimert pris på frakt fra Bergen ja. Hurtigruten skulle også ha 4.000 eller hva det var. Interiøret i Bergen kostet 2000 bare men.  Han kunne komme meg i møte med det,. Men jeg orker ikke og bruke 10-12 timer på det nå.  Holder på med oppussing av heimen så det er bedre å bruke tiden der    Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå