Mats Gjøran Tøllefsen Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Har oppdaget rust i seterammen på min f31 320d. Noen flere som har opplevd det samme og eventuelt fått gjennom reklamasjon på dette? Ser på flere utenlandske forum at det er et utbredt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Sikkert ikke dumt å høre med forhandler, da får du hvertfall vite hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Gjøran Tøllefsen Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 Ja, har sendt mail til forhandler som jeg kjøpte bilen av med bilder av rusten. Så venter på tilbakemelding fra de. Var bare nysjerrige på om andre har opplevd det samme. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Følger utvikling. Må sjekke mine jeg også, greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Får ikke håpe jeg har rust allerede etter 7000km og 3 mld gammel bil, men at sete- og ryggputen visstnok ikke sitter godt sammen er heller ikke bra nok. Virker som setet er løst over fartsdumper etc, skal inn til sjekk hos forhandler denne uken. Ikke godt nok sammenskrudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Det så jo litt pussig ut. Burde jo ikke være så fuktig heller der. Hvor gammel er bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Har du sjekket om du har lekasje inn fra høytaler i døra slik det er mye fukt inne i bilen? Sjekket min nå istad og det er ikke spor til rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Gjøran Tøllefsen Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 ifølge utenlandske forum som jeg har saumfart så gjelder dette gjerne de som er produsert i 2012. Min er produsert 07/2012. Bmw norge dekker det ikke. Har hadd bilen inne til inspeksjon og andre verksted der de sier at dette ikke vil påvirke noen komponenter. Dette har antagelivis vært siden bilen var mer eller mindre ny. Ingen lekkasje i døren på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Det så jo relativt kosmetisk ut sånn sett, så det er vel mest irriterende enn noe annet. Heldigvis ikke så veldig synlig sted da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Gjøran Tøllefsen Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Ja heldigvis, så det er bare å unngå å kjike under setene😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 25, 2017 Share Skrevet Juli 25, 2017 Det ser jo ut til å være ubeskyttet stål under setet. Jeg er da vant til at stålrammen er lakkert på alle bilene som jeg har vært borti. Jeg hadde skrudd ut setet, pusset ned rusten og lakkert med svart Hammerite eller Bengalac. Det blir jo kaldt i bilen om vinteren og luftfuktigheten er høy. Da ruster alt metall som ikke er beskyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå