danskiii Skrevet Juli 23 Forfatter Skrevet Juli 23 Ja, som vanlig så er det glemt oppdateringer 😅 Fikk starta på fix ganske raskt etter eu, var bare å hoppe i det for å rekke koed piknik. Eksosen måtte helt ut, sjekke alle lekkasjer, den største var vel kanskje der den hadde knekt i 2 😅 Ikke noe som ikke kan fikses da! Kappet bort rust og fikk inn en skjøt. Hele eksos skal nok byttes en gang om turbomotor kommer inn, men tett ble det ihvertfall nå. Rart disse kommer uten noe form for "flexpipe" må jeg si. Så var det bremsevæske skift. Biltema har jo alt en trenger der, så var bare å sette i gang. Digg å kunne gjøre dette alene! Så kan jeg ta en snarvei å si at det feilet igjen på rustne bremserør, selv om jeg ikke fant rust. Viste seg å være rørene som forbinder inner og ytterside på kaliper, så her var bare knipe av og sette igang. Justering av brekk måtte også til, nå låser begge bakhjul tilogmed på tørr asfalt i all fart. Ferdig og gull! Rakk dessverre ikke koed piknik så det ble iX3, men der var madammen overlykkelig for aircondition så likesågreit 😅 Da var første store oppdatering på plass på lenge! Må få ordnet bytte av dører/skjermer snart og lakk. Samt hjul må jeg ha, de jeg har er jo lånt Mortenej, Lars89, Markus E30 og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå