viggo E34 Skrevet Desember 7, 2017 Skrevet Desember 7, 2017 Dette blir lekkert, di kontaktene i bagasjerommet kan kanskje være for ekstra utstyr som el antenne, tlf og krok?
sveigis Skrevet Desember 8, 2017 Skrevet Desember 8, 2017 Dette blir så bra :). Skal du bytte til sort skinn ? Angående kontakter ,så kan jeg sjekke i min. Den har det meste intakt og har sett noe sånt i min Tommy
TommyFF Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Skrevet Januar 8, 2018 On 7.12.2017 at 12.42, viggo E34 skrev: Dette blir lekkert, di kontaktene i bagasjerommet kan kanskje være for ekstra utstyr som el antenne, tlf og krok? Takk for det Jeg er veldig usikker, har ikke klart å finne noe logisk svar enda, så får vel bare lete videre. Ser jo ikke ut til å mangle noe som jeg vet om, så det er vel ikke noe krise, bare irriterende å ikke vite On 8.12.2017 at 11.14, sveigis skrev: Dette blir så bra :). Skal du bytte til sort skinn ? Angående kontakter ,så kan jeg sjekke i min. Den har det meste intakt og har sett noe sånt i min Tommy Takk for det Jepp, blir å skifte til sort skinn. Fikk skaffet et meget pent interiør, så det gleder jeg meg til . Slo til på sorte A og C stolpedeksler, samt sorte håndtak og solskjermer her om dagen også, så da gjenstår det bare å finne sort taktrekk. Om det ikke dukker opp noe så farger jeg bare det jeg har/eller trekker om, så er iallefall halvparten originalt så lenge. Det hadde vært supert om du kunne sjekke, hadde vært interessant å vite hva det var til . Tusen takk for det 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Skjer det noe her da ? Lite enda, det har vært alt for hektisk i Desember. Per nå driver jeg bare å skaffer deler i bakgrunnen, så jeg håper på en post etterhvert med litt div som er på vei inn. Nå som luft endelig er på plass på verkstedet så mangler jeg bare å kjøpe inn sand til punktsandblåsing, og lakk innvendig. Når det er ferdig er det endelig tid til å begynne monteringen av det nye interiøret. Skal bli så vanvittig deilig når det er på plass Tusen takk for at dere følger med, gleder meg stort til å komme med en oppdatering så snart som mulig
Bimmerlorris Skrevet Januar 8, 2018 Skrevet Januar 8, 2018 Bra at ting skjer i bakgrunnen da 👍 Men du blir ikke uglesett om du legger ut litt av dette i bakgrunnen heller da 😉👍 Skal bli litt flinkere til å legge ut litt selv om ikke så mye skjer. Viktig å ikke bli glemt her inne 😂 Ha en fin kveld 😃 TommyFF reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå