Gå til innhold

Hva er facelift?

Haukjem
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har alltid hørt om facelift ogsånt når det kommer til e46 å sikkert andre biler å. hva er det? Jeg har hørt at du før facelift og pre-facelift? og en vanlig uten facelift å? Hva er facelift og hvordan ser man om en bil har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift er en liten oppgradering som gjøres for å holde liv i modellen noen år til. 

Normalt er det snakk om mindre endringer som andre støtfangere og lykter, men det kan også være litt større forandringer som utbytting av elektronikk, andre motorer osv.

Dette er en praksis som er vanlig hos de aller fleste bilprodusentene.

For e46 kom faceliften på 2002-modellene på sedan og touring, og midt på 2003-modellene for coupé og cabriolét. Her er det snakk om andre lykter foran og bak, annet design på frontfanger, skjermer, panser og litt andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, awt skrev:

Facelift er en liten oppgradering som gjøres for å holde liv i modellen noen år til. 

Normalt er det snakk om mindre endringer som andre støtfangere og lykter, men det kan også være litt større forandringer som utbytting av elektronikk, andre motorer osv.

Dette er en praksis som er vanlig hos de aller fleste bilprodusentene.

For e46 kom faceliften på 2002-modellene på sedan og touring, og midt på 2003-modellene for coupé og cabriolét. Her er det snakk om andre lykter foran og bak, annet design på frontfanger, skjermer, panser og litt andre småting.

Så det er bare styling altså. kom facelift på 2004 modellene av touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW selger en modell i ca 7 år og midt i mellom gjør de en face lift eller ansiktsløft på norsk :) dette gjør de for å holde salget oppe. 

På E46 er det veldig lett å se forskjellen på prefacelift og facelift. Da blinklysene er forskjellig ;) 

IMG_0287.JPG

Endret av Eivind320x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Eivind320x skrev:

BMW selger en modell i ca 7 år og midt i mellom gjør de en face lift eller ansiktsløft på norsk :) dette gjør de for å holde salget oppe. 

På E46 er det veldig lett å se forskjellen på prefacelift og facelift. Da blinklysene er forskjellig ;) 

IMG_0287.JPG

Da ser det ut som at jeg har facelift på min gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...