thbrekke Skrevet April 20, 2019 Forfatter Share Skrevet April 20, 2019 Takk for det!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Kom over et sett med Style 32 felger. 8x17 og 9x17 med gode dekk, til en veldig grei pris. Da måtte jeg slå til, selv om jeg strengt tatt ikke har bruk for de. Men alltid kjekt å ha litt å velge i. Syns det er pene felger. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Klokt valg .:) Veldig pene felger som passer det meste av Bmwer . thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 Jepp, fått mer å mer sansen for de. Bra kant på dem også. Ellers har jeg mottatt lakk til E34. Blir å prøve å få gjort den ferdig i nær fremtid. Jeg skal også reparere pixelfeil i instrumentet på E39. Må også bytte en motor på tankmåler i instrumentet (ødlagt etter et tidligere forsøk på rep av pixel). Venter bare på noe verktøy før jobben kan begynne. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 Da har man fått gjort litt av hvert! E34 har fått lakk og har nå fått sine første mil. Alt fungerer som en drøm! Herlig Videre har jeg reparert pixelfeil i instrument på E39. Brukte god tid. Ble ikke mange bilder av dette. Men resultatet ble veldig bra. Fra å ikke kunne se noen ting, til tilnærmet nytt. Rimelig kurant jobb. Her er det rengjort for ny kabel. Ferdig resultar Vennesla-bilspa, Otis, Diiesel og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2019 Nyvasket E34. Deilig å kunne ratte denne igjen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Skjønner godt det er gøy å ratte denne fine e34en. Et meget flott eksemplar😀 Var det rust på dører du tok eller ? thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 Jepp. Har alltid hatt litt rust på nedre kant av dørene. Holdt en stund siden sist. Men fant ut at jeg bare slipte det helt ned å lakket opp på nytt. Fra list å ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2019 Litt på dieseldyret. Montert takvinge og hatt felgene av for en grundig shine av kantene. Vinkelsliper i kombinasjon med polerskive var veldig effektivt!:) sveigis og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2019 E34 og Jaguar. Begge fra tidlig 90 tall. Jaguaren (broren min sin) med 4 liters rekke 6 og BBS hjul (mine rc090). Artig at de passet rett på. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 17, 2019 Share Skrevet Juli 17, 2019 To flotte biler dette .😀 Ja jeg liker Jaguar .😀 thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 18, 2019 Share Skrevet Juli 18, 2019 Rondellene så flotte ut 😀 thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2019 Takk for det begge Ja Romdellene ble fine. Er litt kantsår som jeg ikke har fått bort, men kan fint leve med det. Er jo bruksbil. Nermer seg også tid for oljeservice på E39en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 19, 2019 Share Skrevet Juli 19, 2019 De er litt stilige de gamle Jaguarene der hvis de er pene i standen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2019 Helt enig. Denne er veldig bra. Pen i lakken og finner ikke rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå