Daniel. Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 Ødelegger eksos? Må være passe lav då Noe senkefjærer og evt senkeskåler kunne jo funket. Trenger ikke skamsenk, funker dårlig i Bergen uansett sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 (endret) 17 timer siden, DanielStance skrev: Ødelegger eksos? Må være passe lav då Noe senkefjærer og evt senkeskåler kunne jo funket. Trenger ikke skamsenk, funker dårlig i Bergen uansett E36en jeg har var greit lav, men synes ikke den var skam senket. Klarte likevel å knekke eksosen og lage masse stygge skrapemerker under😂 Så E39 skal ihvertfall ikke bli så lav Endret Juli 27, 2017 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Fikk tatt enda et par bilder 😂 Gjorde også et lite låve funn så måtte slenge med et bilde av det og😄 Alltid like kjekt med gamle biler på en låve👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 3, 2017 Forfatter Share Skrevet August 3, 2017 Endelig var nytt ratt falt på plass i riktige hender viggo E34 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 9, 2017 Forfatter Share Skrevet August 9, 2017 Da var nye rattet installert 😄 viggo E34, sAlnes, Evopower og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 (endret) Datt over noen takrails og takboks som ble gitt vekk på Finn, så da var det egentlig bare å hoppe i bilen og hente😄👍 synes den kledde takrails ganske godt men går vel sikkert lei etterhvert 😂 Kjekt med litt små forandringer av og til ihvertfall 😃 Endret August 17, 2017 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Fått på igjen Salnes sine felger? Vet ikke helt hva jeg syns om takbøyler men.. ja Din coupe? Syns jeg har sett den et par ganger oppe i Kokstad området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 23 minutter siden, DanielStance skrev: Fått på igjen Salnes sine felger? Vet ikke helt hva jeg syns om takbøyler men.. ja Din coupe? Syns jeg har sett den et par ganger oppe i Kokstad området. Brutteren sin coupe 😄 Hehe ja hadde det på e36en og gikk lei etter 2 uker😂 Så vi får se hvor lenge de blir på haha Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 9 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Brutteren sin coupe 😄 Hehe ja hadde det på e36en og gikk lei etter 2 uker😂 Så vi får se hvor lenge de blir på haha Åja Var fin den. Hehe ja er vel best å bare ha de på når du faktisk har bruk for de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 10 minutter siden, DanielStance skrev: Åja Var fin den. Hehe ja er vel best å bare ha de på når du faktisk har bruk for de hehe Haha ja egentlig 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 Sku fått tatt et bilde med skiboksen på og Savner felgene nå så vi må bytte tilbake snart. kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 (endret) Bilen begynte å få en dam med regnbue farger under plutselig.. Hin dagen så jeg på dammen og jeg var nesten sikker på at det var olje så ble litt små bekymret.Viste seg å bare være diesel "heldigvis", så måtte legge meg under å ta en titt, og da ble jeg møtt av dette synet under dekselet. Heldigvis bare et rør som må byttes, men gjorde en liten jalla løsning i mellomtiden mens jeg venter på nye deler. Men dette hjalp lite hehe så bestillte med engang var utrolig dyrt synes jeg, kostet meg 1000kr for kun et rør så håper ikke dette skjer igjen haha Endret August 20, 2017 av kjelljakob97 Freakshow og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 21, 2017 Forfatter Share Skrevet August 21, 2017 De fleste synes vel jeg er kjempe sær😂 Men fant jo det tyske vognkortet på bilen, og der stod skiltnr klart og tydelig. Så da tok jeg å bestilte tyske skilter til bilen kun for showoff og til utstilling synes faktisk det ble meget nais 👌 Daniel. og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 21, 2017 Share Skrevet August 21, 2017 De gjør jo det der stadig vekk i USA, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 21, 2017 Forfatter Share Skrevet August 21, 2017 4 minutter siden, DanielStance skrev: De gjør jo det der stadig vekk i USA, så hvorfor ikke? Åja gjør de det? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå