sAlnes Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Til mk1-3 så er vel siste kartet rundt 09 tror jeg. Brente meg et kart til mk3 modulen jeg hadde. det skulle være 2015 men mye som manglet. mk4 kom jo i e83 og om jeg ikke tar feil og hvertfall opp til 2006. Tror de lager kart til mk4 enda. Sjekk ut bmwnavipro.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 (endret) 5 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Jo det er en svart touring 😄 Ah, du gikk på Slåtthaug da @salnes34 Kan stemme. Har vel MK2 eller MK3 i 740en antar jeg. Endret Mars 26, 2017 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 5 minutter siden, DanielStance skrev: Ah, du gikk på Slåtthaug da @salnes34 Kan stemme. Har vel MK2 eller MK3 i 740en antar jeg. Hehe helt riktig ja😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 3 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Hehe helt riktig ja😄 Gjorde/gjør det jeg også Husker bilen din for det var vel en av få eldre BMWer som pleide å stå på parkeringen der haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 9 minutter siden, DanielStance skrev: Gjorde/gjør det jeg også Husker bilen din for det var vel en av få eldre BMWer som pleide å stå på parkeringen der haha. Stemmer det hva for en bil brukte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 9 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Stemmer det hva for en bil brukte du da? Mørkeblå E34 sedan kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 27, 2017 Share Skrevet Mars 27, 2017 Er dette bilen Shamirian solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2017 2 timer siden, Shattered skrev: Er dette bilen Shamirian solgte? Ja det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 fikk jaggu med meg damen og bikkjen på en liten biltur idag Drøm å kjøre disse bilene, og ikke minst god plass sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Da var det bytting av egr termostat trodde dette skulle ta 3 minutter å skifte, men knakk jo selfølgelig bolten til termostaten, og har brukt sikkert 3-4 timer på å prøve å få den ut men til ingen nytte Sitter å venter på en som skal komme med 32mm nøkkelen min så vi får tatt av hele boksen og tatt bolten fra undersiden. Litt bildet fra dagen så langt sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Også fikk jeg montert temperatursensoren 😄 Ledningene var klippet fra før av, så måtte skaffe en kontakt å lodde de sammen, og nå funker den som den skal sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Oppdrag utført og vellykket og ja, jeg vet at lysene i speedometer ikke er det fineste Hehe, men er visst en som har loddet inn andre LED dioder, og er mye jobb å bytte til orginale dioder sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 Oppdatering av mk4 modul 😄 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Fått gitt den en god vask og lakkert PDC sensor så den er klar til den dag jeg får tid til å bytte den sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Fikk prøvd noen style 32 felger Idag kledde bilen sinnsykt godt! Men... Alt for mye profil på bakdekkene så måtte bare bytte igjen med engang da den subbet som en geit sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå