Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

_MG_2329 1920

 

Vet ikke om han i bakgrunnen syns jeg var teit som tok bilde av bilen eller om han beundret den, men uansett han ble med på bildet :D

Dere som er litt observant har sikkert fått med seg at jeg ikke har montert skiltet med borelås enda. Jeg fikk 3M dual lock, og skulle montere skiltene med tapen, men det var merker fra den orginale skiltholderen som var synlig når jeg prøvde med bare skiltet og limet synes jeg satt fryktelig dårlig på skiltet. Så det får bli til senere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.6.2017 at 13.36, ahj skrev:

Very nice :D Når kommer det ny eksos? 

Blir ikke noe 35d/i eksos med det første :) 

Men kanskje til høsten en dobbelstuss? For mye prosjekt for tiden. Har en del som skal gjøres med huset vårt før vi selger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen nå i noen måneder, og er stortsett svært fornøyd!

Tre ting jeg skulle ha ønsket forbedringer på

- dekkstøy og støy fra omgivelsene

- sporing på dekk (må nok bytte dekk til neste sesong fra runflat)

- en klunkelyd når jeg svinger av og til, gjerne når bilen har stått en stund og jeg skal svinge ut fra parkeringsplassen.

Den øverste gjør jeg nok ikke noe med, men dekk skal nok byttes, da det er for mye sporing når veiene er mindre bra..

Bilen skal på verksted i løpet av måneden for å sjekke opp om det er noe stag som må byttes eller om det er slakk i forstillingen som kanskje forårsaker sporingen eller den klunkelyden. Noen andre med f3x som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorg skrev:

Har hatt bilen nå i noen måneder, og er stortsett svært fornøyd!

Tre ting jeg skulle ha ønsket forbedringer på

- dekkstøy og støy fra omgivelsene

- sporing på dekk (må nok bytte dekk til neste sesong fra runflat)

- en klunkelyd når jeg svinger av og til, gjerne når bilen har stått en stund og jeg skal svinge ut fra parkeringsplassen.

Den øverste gjør jeg nok ikke noe med, men dekk skal nok byttes, da det er for mye sporing når veiene er mindre bra..

Bilen skal på verksted i løpet av måneden for å sjekke opp om det er noe stag som må byttes eller om det er slakk i forstillingen som kanskje forårsaker sporingen eller den klunkelyden. Noen andre med f3x som har opplevd det?

Klunkelyd kan være de stagene fra demper til stabstag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...