Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 5 timer siden, Snowbiz skrev: Denne kan vel funke? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Eksosror/Dobbelt-enderor-2000037519/ Ja den funker nok Hadde tenkt meg kanskje noe høyere kvalitet enn Biltema men den ser jo fin ut! Må se etter diffusor også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Da var det endelig dags for å legge på ny beskyttelse på GT'en. Etter sist håndvask så jeg at beskyttelsen hadde sluppet på de nedre karrosseri delene. Og lakken var ikke helt ren heller, så dette var på tide. Fikk bare håndvask til 17.mai.. Tilstand: 340i_BSM_CR og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Startet med CarPro IronX Lemon. Lukter omtrent like jævlig som vanlig IronX. Kan ikke lagres innendørs Etter forrige håndvask så hadde jeg tatt mye av asfalt osv, så det var mest på felgene det gav reaksjon på farge. fupsaker, magneten, 340i_BSM_CR og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Pga veldig varmt vær, så turte jeg ikke å la det stå lenge, så spylte av og lot bilen tørke litt før Prickbort ble påført. Det tok ikke lang tid. 340i_BSM_CR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Mere spyling! 340i_BSM_CR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 En runde ekstra med Iron X på lille eksos stussen, så Prickbort. Igjen grunnet varmt vær ble det avspyling før Surfex HD fikk jobbe fupsaker, 340i_BSM_CR og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Ferdig med forvask. Siste bilde viser litt tilstand, er ikke så mye riper som lakken har samlet opp siden siste maskinpolering i fjor sommer. Den har fått noen nye steinsprang som jeg må jobbe med i sommer. Frontfangern er ikke så veldig fin, skulle helst hatt ei omlakkering, men det vises ikke så mye før man går skikkelig nærme så det får komme senere.. 340i_BSM_CR og idapederse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Swissvax vaskebøtte må til Chemical Guys shampoo. Har ikke fått tak i CarPro Reset igjen, evt så ligger den i gammelhuset enda. Bilnerden svamp Genial pistol! Bruker den til avspyling etter håndvasken magneten og idapederse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Detailbørst fra Swissvax på vanskelige plasser idapederse, 340i_BSM_CR og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Pga varmen så vasket jeg først taket før jeg spylte av, så vinduer og lengre ned. Til slutt avspyling av hele bilen idapederse, 340i_BSM_CR, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Håndtørking for å ta opp mesteparten av vannet idapederse, 340i_BSM_CR, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Så var det frem med Swissvax baggen og godsakene! Ikke denne idag Heller ikke denne, ikke tid til felger.. Men denne! Og fant ikke rette påføringspute til voks, så det ble denne Og for rens Scholl S30+ Det ble for varmt for Scholl.. Så måtte til med clay.. Ikke stort å skrive om.. Ganske lite å fjerne på bilen idapederse, 340i_BSM_CR og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 (endret) Lufta hele bilen, og fant frem glassrens i mellomtiden. Små barn og små hender gir mange flekker.. Utrolig fornøyd med den nye glassrensen, poff så var det rent! Endret Juni 1, 2018 av Gorg 340i_BSM_CR, magneten, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Kompressor og blåsepistol for å få vekk resten av vannet magneten, fupsaker og 340i_BSM_CR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2018 Til slutt Swissvax Concorso. Min favoritt i min beholdning. Selv i varmen er den lett å få av! La også på GTechniq G5 på frontruta. Gnikket av med en våt mikrofiber. Funker alltid tennbrikket, magneten, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå