icemanM5 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Noen som VET hvilket program som kan fjerne pæresjekk på ryggelys på facelift E39? Har montert LED-pærer i ryggelys, men pga pæresjekk så blinker disse hver gang systemet sjekker om pæra er i orden... har fått fjernet meldingen på bc i instrument, men ikke den fysiske sjekken.... Og er det evt noen i Trøndelag som har mulighet til å hjelpe meg med dette...? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Har prøvd med Carly, men den har ikke ryggelys som valg på fjerning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 NCS Expert er det beste. Si i fra om d trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Når jeg monterte LED-ryggelys på min E39 så kom jeg fram til at beste løsningen var å skifte ut lysmodulen fra LCM3 til en LCM4. Da fikk jeg kodet vekk pæresjekken helt og ryggelysene sluttet å blinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Som de andre sier. Ncs ordner det. Si i fra om du trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Ringer deg en ettermiddag jeg, Otis, så kan vi ta det derfra 😉👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Ville ein ikkje blitt kvitt blinkinga om ein skifta til pærer med CANBUS? Ein kompis har samme greiene på sin 03 530d, og eg meina han snakka om at da blinka pga at pærene ikkje hadde CANBUS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Selv med canbus så tror jeg de kan blinke ved kald sjekk av pærene, uten å være helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Ja, en skal deaktivere varm og kald sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå