Gå til innhold

E39 530i Touring Prosjekt


walter
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin brukis og senk(co).

Husk at disse er lave under på midten og lett tar nede m kanaler og eksos.

Ser at du må ut med kassen for å bytte de fjærene som holder sentreringen på girspaken i nøytral

>Ta gjerne biler av jobben når du holder på. Har ikke selv hatt manuell E39, men har hatt div E34 med manuell og må si sekserne kommer til sin fulle rett med manuell Dette gjelder både 530d, 530 i og 540

Har lenge sett på en 530i selv, men synes E begynner å bli gammelt.

Lykke til med grom brukis og legg ut bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pedro skrev:

Gratulerer med fin brukis og senk(co).

Husk at disse er lave under på midten og lett tar nede m kanaler og eksos.

Ser at du må ut med kassen for å bytte de fjærene som holder sentreringen på girspaken i nøytral

>Ta gjerne biler av jobben når du holder på. Har ikke selv hatt manuell E39, men har hatt div E34 med manuell og må si sekserne kommer til sin fulle rett med manuell Dette gjelder både 530d, 530 i og 540

Har lenge sett på en 530i selv, men synes E begynner å bli gammelt.

Lykke til med grom brukis og legg ut bilder 

Var senest under bilen i dag, hadde den på løftebukk og så over ting og tang. Skal ha ned girkassen for å skifte simmerringer og div andre ting, og tar da og prøver å fikse opp i slarken i girspaken. Er en del slark i girspaken når den står i gir. det er vell det som har bemerket meg litt.
Bilder blir å komme :D Syntes E39´n e veldig tidløs så valget ble enkelt. selvom E61 var også under vurdering.

takk for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DanielStance skrev:

Yes :) M-Parallel ser bra ut på disse også :)

Har luken begynt å ruste igjen eller? Siden du må ha ny.

M-parallel e veldig fine! kanskje det blir mer fokus på det kosmetiske i dette året også kanskje felgvalg til neste år. :-k 

Rusten bakluke var med på kjøpet :P så må vell prøve å finne meg en fin brukt en, må også få i orden den  automatisk åpning og lukking mekanismen på bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, walter skrev:

M-parallel e veldig fine! kanskje det blir mer fokus på det kosmetiske i dette året også kanskje felgvalg til neste år. :-k 

Rusten bakluke var med på kjøpet :P så må vell prøve å finne meg en fin brukt en, må også få i orden den  automatisk åpning og lukking mekanismen på bakluken.

Jepp :P Jeg har 2 sett til E38 hehe. Kunne sikkert sett bra ut på din og, men da må navåpningen dreies opp :P

Ja den så ganske rusten første gang den lå ute, men han som kjøpte den gjorde vel en hurtig fiks før han solgte den videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DanielStance skrev:

Jepp :P Jeg har 2 sett til E38 hehe. Kunne sikkert sett bra ut på din og, men da må navåpningen dreies opp :P

Ja den så ganske rusten første gang den lå ute, men han som kjøpte den gjorde vel en hurtig fiks før han solgte den videre?

hm. såpass ja :P er en her i nærområdet som har en touring som har handlet ett sett så jeg, så blir vell å utelukke det felg settet tror jeg :-$ 
Såpass ja, da vet vell du litt mere enn meg. :P kan vel si at bakluken er kjeks. men det var jeg klar over, med i beregningene :)
vet du om denne bilen ligget her ute på bimmers før  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, walter skrev:

hm. såpass ja :P er en her i nærområdet som har en touring som har handlet ett sett så jeg, så blir vell å utelukke det felg settet tror jeg :-$ 
Såpass ja, da vet vell du litt mere enn meg. :P kan vel si at bakluken er kjeks. men det var jeg klar over, med i beregningene :)
vet du om denne bilen ligget her ute på bimmers før  ?

Det er vel kanskje @kjelljakob97 det da? :P

Den lå ute på finn til litt under 40k, så ble den kjøpt av en fyr som virker å kjøpe billige biler, shine de opp litt å legge de ut igjen til mye høyere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DanielStance skrev:

Det er vel kanskje @kjelljakob97 det da? :P

Den lå ute på finn til litt under 40k, så ble den kjøpt av en fyr som virker å kjøpe billige biler, shine de opp litt å legge de ut igjen til mye høyere pris.

Det stemmer ja. :)

Er vell en del av dem ja. Butikk i det :P
Komt i gode hender no da. :D få litt stell på den! 
Det positive er jo at understell, motor og karosseriet under bilen er veldig bra.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, walter skrev:

Det stemmer ja. :)

Er vell en del av dem ja. Butikk i det :P
Komt i gode hender no da. :D få litt stell på den! 
Det positive er jo at understell, motor og karosseriet under bilen er veldig bra.

Ja de tjener jo bra på det sånn sett :P

Bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fluga skrev:

Va sjukt rått me rondellane! Uansett, style 95 gjør underverker på e39! De er 19" vel og merke :)

Vært inne på tanken :D Det hadde gjort seg! Liker det med at felgene er litt konkave :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...