Bimmerlorris Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 On 17.5.2017 at 23.56, Zeveren skrev: Ja... Tok opp teppet. Dette kom jeg til. Etter 3,5t ble det tett, ikke fint (hælvette å komme til å sveise inni) men tett. Skal tectyleres under uansett, så så lenge det ser ca jevnt ut er jeg fornøyd. Turte ikke slipe mer enn nødvendig inni pga. Fikk ikke ut teppet, dyttet det bare til siden og hadde en metallplate som beskyttelse. Nå er jeg ihvertfall ferdig med kanalen på høyresiden Det verste er at, jeg tror den er rustet enda verre framme på sjåførsiden Menmen, resultatet blir jo en skikkelig bil, så er verdt det Flink du unge mann 👍 Artig å se at du står på sånn som du gjør 😃 Følger med her 😃 Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mai 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2017 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Flink du unge mann 👍 Artig å se at du står på sånn som du gjør 😃 Følger med her 😃 Tusen takk supert det! Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 On Wednesday, May 17, 2017 at 8.45, Shattered skrev: Satan så mye rust! Moro at du ikke gjør som de fleste av oss og gir opp. Hadde en e39 fra 2000, som nylig gikk på skroten pga rust. 2 dager hos deg, så hadde den vært som ny! Var ikke like ille som denne, men var jekkfester, tankfester, motorfester og sikkert noe mer jeg ikke husker i farta. Mye rust på min også,men jeg gav den heller ikke opp;) Brukt iallefall 15-20 000 kr ekstra på bilen hittil. Blir nok enda mer med årene fremover,tenker jeg xP Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 On 19.5.2017 at 14.34, opeth84 skrev: Mye rust på min også,men jeg gav den heller ikke opp;) Brukt iallefall 15-20 000 kr ekstra på bilen hittil. Blir nok enda mer med årene fremover,tenker jeg xP Hvis man bare er sta nok, så kommer det meste på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 Enda en sveiseupdate.. sveist hull i gulvet og påbegynt kanalen foran, ble ikke ferdig men håper på å fullføre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 Følger med! Sveising på bil er det morsomste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 8 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Følger med! Sveising på bil er det morsomste Supert! morsomste kan nå diskuteres, men er ikke helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mai 22, 2017 Share Skrevet Mai 22, 2017 2 timer siden, Zeveren skrev: Supert! morsomste kan nå diskuteres, men er ikke helt jævlig Syns personlig at det elektriske er mest pyton jeg da Sveising er på en måte kunst å få pent, spess på paneler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 16 timer siden, Zeveren skrev: Hvis man bare er sta nok, så kommer det meste på veien igjen Hehe jo håper da det iallefall!:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Arti prosjekt, følger med videre. Stå på Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 (endret) Jau.. etter en liten motiveringspause, begynte jeg på kanalen bak venstre side. Ikke så galt som jeg trodde! Er nesten ferdig, må bare sveise et lite hull i bakenden. Når jeg har gjort det, er begge kanaler endelig fine! Da er det 1 hull ved batteriet, 2 mindre hull i hjulbue v.b, og litt inni skjermen i bagasjerommet venstre side. Regner ca 10 timer for å bli ferdig med å sveise det, så kan jeg begynne på å finspikke på alt Endestuss jeg skal sveise på i stedet for andestussen forresten, jukser litt for å få rå stuss Endret Juni 4, 2017 av Zeveren Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Godt å se at du ikke gir opp! Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 1 time siden, Shattered skrev: Godt å se at du ikke gir opp! Ikkenoe planer om det, denne skal bli fin! På denne er jeg sta som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Liten statusoppdatering på hvordan båten står, og grovt hva som må/skal gjøres.. Nesten ferdig med å sparkle her nå, endelig. Skal gå over en gang til med 120 papir, sparkle gropene også tror jeg at det er jevnt og fint Gir meg ikke før det er strøkent og lakkert! Sparkler samtidig andre siden, tror jeg er nærme der også! Ser mye bedre ut på ekte enn på bilder Ikke pusset på bildet enda Går det an å ta av denne lista? Skulle gjerne pusset rusten som nesten sikkert er under den også.. Orker ikke kjøpe begge bakdører nye også pga. denne rusten Ellers, kanalen framme cirka ferdig sveist og tett! Eneste hullet inni gulvet igjen, sveise dette så kan alt interiør monteres igjen Dette hullet i skjermen inni bak må også sveises, men skal nok gå greit det også Interiøret ellers. Er verken flott eller helt, men duger for øyeblikket. Må få meg nye stoler med tiden. Kjøper ratt når jeg kjøper nye skjermer. Har selvfølgelig deksler under speedo ved pedaler osv, men sveiser der enda så demontert Et armelen i skinn + god rift.. Slitt bakseter også 2 lister der carbonklistre var lagt dårlig på. Ikke fan av treverk inni bilen, så bestemte meg for å fikse denne opp og få det til å se litt bedre ut iaf Slike småjobber jeg gjør iblant for å holde motet oppe. (ikke like lett alltid merkelig nok) Ser en liten skøyt, men vanskelig å se med mindre man vet den er der Bilen ellers, ser deprimert ut nå... Kamerat har nytt lokk liggende til meg, da dette er rustet fordervet hele veien bak + bulket mer enn de norske veier Skader rundt omkring, begge dører foran+skjermer foran skal nye, panser og grill skal nytt og skal kjøpe oransje blinkere. Noen har tec-7 liknende masse for å holde blinken fast... Godt trykket inn den skjermen rett over fangeren Svær bulk i døra her + en del rust Prøvde for moro å polere opp en liten del av bilen, ble jo faktisk fin i lakken! Ellers, denne sitter fortsatt inni etter demperen.. Skal prøve med en svær tang og få vridd den rundt med masse varme inkludert, hvis jeg ikke får den da heller brenner jeg alle rester av foring og prøver å tre demperen innpå som den er. Sitter som juling! Tårnlager gåent + diverse annet jeg mangler til demperen, gjorde besitlling på Autodoc istad så demperdeler, nye bremseskiver, osv osv. Skal nok få vekk en god del slark i styringa når delene kommer! Som dere ser er det en del jobb igjen, men det får stå til.. Lærer mye av dette her, og blir gøy med en E34 som er fikset av undertegnede Endret Juni 5, 2017 av Zeveren Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 Siste hullet (jeg veit om) inn i bilen fikk jeg endelig sveist i går Og da kunne jeg endelig montere interiør igjen! Hater å ha ting stående halvveis Teppe inne igjen. Støvsugde noen tonn dritt som har falt mellom setene osv i årenes løp, men teppet trenger en skikkelig rens.. Sammen igjen! Nå kan jeg skru med litt mer glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå