kjelljakob97 Skrevet August 20, 2019 Forfatter Skrevet August 20, 2019 Motor ble solgt samme dag jeg hentet den😂 fant ut at jeg ikke har noe lyst å hive en motor jeg ikke har noen papirer på og aner ikke om den faktisk starter og går😅 men tar vare på innsuget og håper på å dette over en 2,8/2,5 etterhvert😄
kjelljakob97 Skrevet August 20, 2019 Forfatter Skrevet August 20, 2019 Ei lita motor vask idag😄 jokkeeng og Mathiseen reagerte på dette 2
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2019 Fristelsen for noe nyere ble større enn jeg trodde, så e36en ligger desverre med tungt hjerte ute for salg😢 Men ny bil er kjøpt inn og valget gikk for en ufattelig flott og orgnial 530D e61 🤩 Er så komfortabel å kjøre og går meget godt. Utrolig fornøyd 😁 danskiii reagerte på dette 1
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2019 Akkurat nå, Daniel. skrev: Stor tommel opp for interiøret i hvertfall 🤩 Helt enig 😄 ikke noe ALLE har. Men mangler svart taktrekk, føler det grå ødlegger litt av feelingen på resten 😅 Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2019 Skrevet Oktober 3, 2019 7 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Helt enig 😄 ikke noe ALLE har. Men mangler svart taktrekk, føler det grå ødlegger litt av feelingen på resten 😅 Ja, den skulle hatt det også. Syns det gjør mye med helhetsinntrykket i interiøret. Merket det når jeg gikk fra bil uten, til bil med svart taktrekk. Sikkert ikke så vanskelig å få tak i komplett til E61.
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2019 39 minutter siden, Daniel. skrev: Ja, den skulle hatt det også. Syns det gjør mye med helhetsinntrykket i interiøret. Merket det når jeg gikk fra bil uten, til bil med svart taktrekk. Sikkert ikke så vanskelig å få tak i komplett til E61. Ja enig nei har funnet et men opp forbi Trondheim. Litt vel langt 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå