kjelljakob97 Skrevet August 20, 2019 Forfatter Share Skrevet August 20, 2019 Motor ble solgt samme dag jeg hentet den😂 fant ut at jeg ikke har noe lyst å hive en motor jeg ikke har noen papirer på og aner ikke om den faktisk starter og går😅 men tar vare på innsuget og håper på å dette over en 2,8/2,5 etterhvert😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 20, 2019 Forfatter Share Skrevet August 20, 2019 Ei lita motor vask idag😄 Mathiseen og jokkeeng reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2019 Fristelsen for noe nyere ble større enn jeg trodde, så e36en ligger desverre med tungt hjerte ute for salg😢 Men ny bil er kjøpt inn og valget gikk for en ufattelig flott og orgnial 530D e61 🤩 Er så komfortabel å kjøre og går meget godt. Utrolig fornøyd 😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2019 Share Skrevet Oktober 3, 2019 Stor tommel opp for interiøret i hvertfall 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2019 Akkurat nå, Daniel. skrev: Stor tommel opp for interiøret i hvertfall 🤩 Helt enig 😄 ikke noe ALLE har. Men mangler svart taktrekk, føler det grå ødlegger litt av feelingen på resten 😅 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2019 Share Skrevet Oktober 3, 2019 7 minutter siden, kjelljakob97 skrev: Helt enig 😄 ikke noe ALLE har. Men mangler svart taktrekk, føler det grå ødlegger litt av feelingen på resten 😅 Ja, den skulle hatt det også. Syns det gjør mye med helhetsinntrykket i interiøret. Merket det når jeg gikk fra bil uten, til bil med svart taktrekk. Sikkert ikke så vanskelig å få tak i komplett til E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2019 39 minutter siden, Daniel. skrev: Ja, den skulle hatt det også. Syns det gjør mye med helhetsinntrykket i interiøret. Merket det når jeg gikk fra bil uten, til bil med svart taktrekk. Sikkert ikke så vanskelig å få tak i komplett til E61. Ja enig nei har funnet et men opp forbi Trondheim. Litt vel langt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå