kjelljakob97 Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2019 3 timer siden, BjornarHS skrev: Ikke dumt! Vanskelig å se på bildet, men ser jo igrunnen hele ut de der, bare de får seg en rens 😁 Hehe jepp, var litt skitne på bildet😄 men gikk igjennom alle 4 og se så meget bra ut 😎 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2019 Så litt bedre ut nå ja😄 BjornarHS, bimmerfun, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2019 (endret) Hadde en liten nedover periode denne uken startet med at de som tok hjulstilling skrev på arket at det var en e46, så den må altså inn igjen å ta helt ny stilling for å få det rett på papiret (heldigvis gratis), også satt jeg på en E39 kjølevifte foran da forrige viskosen min var helt gåen. Første oppstart tok den ikke borti noe og så veldig bra ut, men 30 min senere slo den hull rett igjennom radiatoren så den begynte å lekke masse kjølevæske. Heldigvis datt jeg over en delebil så kjøper bare en hel bil og selger i deler og tar et par små ting jeg trenger selv 😄 så bare hyl ut hvis det skulle være noe dere trenger 👍 Endret Juni 20, 2019 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2019 Så plutselig litt mer ekslusiv ut nå😄 synd det ikke var sport stoler men så uansett mye bedre ut med helskinn 😄 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2019 Huff og huff, må justere bilen høyere bak og ha ny hjulstilling og lystilling 🙄 var vel egentlig som forventet med vegvesenet danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2019 Share Skrevet Juni 27, 2019 men målte du ikke før du kjørte inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2019 15 timer siden, danskiii skrev: men målte du ikke før du kjørte inn da? Jeg trodde de målte ifra hjulbuen til senteret, men de målte mellomromme på justeringen😅 har egentlig bare meg selv å takke men kjipt uansett 😫 nå er den justert opp og drar tilbake igjen i neste uke og da skal den bli godkjent👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2019 Mens vi venter på kontroll time så kom det noe meget fint i posten, utrolig fornøyd ! 😄 danskiii, BjornarHS og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2019 Da var endelig e36en godkjent senket 😍 også rett over til noe annet, handlet meg vinterbil nå. Gjorde det litt tidlig så ikke alt er solgt når vinteren nærmer seg. Fant da en e46 318i som er EU godkjent til september. Planen er å EU godkjenne den, og det som må gjøres er en ABS sensor, håndbrekk og airbaglampe. Utrolig solid bil, fint interiør og ingen klunkelyder under til de som lurte, 3000kr måtte jeg ut for bilen 😂 BjornarHS, danskiii og jokkeeng reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Da har bilen fått en service og er nå klar for en Sverige tur og Sørlandstur 😄 litt bilder jeg tok idag 👍 bimmerfun, danskiii, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Ser bra ut Og den vinterbilen var mye for pengene, heldig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 9 minutter siden, Gabz skrev: Ser bra ut Og den vinterbilen var mye for pengene, heldig med den. Mange takk😄 ja vil påstå det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juli 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2019 👍 eller 👎? 🤔 synes det ble ganske tøft men samtidig litt for «rånete». Hva mener folket?😄 jokkeeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet August 17, 2019 Forfatter Share Skrevet August 17, 2019 Lite som har skjedd her i det siste, bilen har gått som en drøm til Sverige og Sørlandet. Har nå hentet meg en m52b25 med m50 2,5 innsug 🤤 men fikk det til gi vekk pris og har derfor ingen aning på kilomterstand og papirer.. så vi får se om det bare blir solgt videre eller om jeg skal strippe den ned, pusse opp og hive den i e36en 🤔 Mathiseen og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 17, 2019 Share Skrevet August 17, 2019 ...hiv den nedi! Stor forskjell fra 320 til 323, verdt arbeidet. 323 til 328 kan heller diskuteres, forskjellen er der, men ikke så stor i forhold til m52b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå