kjelljakob97 Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 Ble en runde med polering idag 😄 M-jakob og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2019 sitter å funderer på en liten ting :/ men er veeldig usikker. Lurer på hvordan det kan bli med et m sport ratt fra e39 over i e36. Personlig synes jeg (facelift) m sport rattet til e39 er noe av de beste rattene å kjøre med. Vil jo ha e36 stilren med alderen men ser for meg i hodet at det kan bli ganske fint, samtidig som det kan se veldig uorginalt ut. Hva mener folket? Låner det eneste bildet jeg fant på google som kan gi et lite innblikk i hvordan det vil se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 Endelig fått svart tak 🤩🤩 fikk også delskinn seter bak nå, var på tide 😅 skal nedover til sørlandet nå og da måtte jeg hive på noen andre hjul siden de rk felgene subber litt bak med litt vekt. Ble en liten nedgradering der ja 😂 Peak og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2019 Byttet eksos på bilen nå da den hang og slang og hadde noe hull tok eksos fra en delebil jeg kjøpte meg, så hvis noen sku trenge et eller annet så e det bare å gje en lyd. byttet lyktene også, la på kun et lag med sot spray fra biltema, synes det ble meget kledelig men ser ikke det så bra på bildene. Også er nye coilovers på vei i posten nå. Gikk bare for TA, siden jeg har grei erfaring med de ifra før og jeg vet at de er meget stiv, noe som jeg absolutt er ute etter da rk felgene tar borti hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2019 Liten update. Venter på et par deler nå 😄 det jeg venter på er altså -Ratt -Senk -Dørhåndtak -Bremser -Tårnlagre bak Alt kommer vel om rundt 2-3 uker så gleder meg sykt til den skal stå en helg i garasjen og få seg en grei oppdatering 😄 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2019 Share Skrevet Juni 2, 2019 Blir bra dette 😊 kjelljakob97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2019 Måtte ha litt å gjøre mens jeg går og venter på deler. Ble utbytting til powerflex fôringer forran og litt rustbehandling under😄 ble meget tight og fin på rattet nå😄 bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2019 Skrudd i 8 timer idag 😂 møtte på noen runde skruer osv.. men ble bra resultat til slutt 😄 må justere den høyere bak og lavere forran👍 Så nå venter jeg bare på det nye rattet 😄 bimmerfun, Mathiseen, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 8, 2019 Share Skrevet Juni 8, 2019 Nice, ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2019 2 timer siden, Gabz skrev: Nice, ble pent! Takk takk😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 8, 2019 Share Skrevet Juni 8, 2019 Strøkent ser ut som litt valsing foran trengs da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2019 4 minutter siden, danskiii skrev: Strøkent ser ut som litt valsing foran trengs da 😅 Utrolig nok ikke ser det ut som!😄 kan kjøre den litt lavere uten at det skal ta ani, men bak subber den som bare pokker så må justere den en del opp der så tror jeg det skal gå fint uten å valse 😅 men skal jeg «stance» bilen helt ut må jeg nok valse både forran og bak ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 8, 2019 Share Skrevet Juni 8, 2019 Ville nok valset med di felgene, blir styr når du har folk/vekt baki. Hvilke dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2019 (endret) 11 minutter siden, danskiii skrev: Ville nok valset med di felgene, blir styr når du har folk/vekt baki. Hvilke dekk dim? hehe ja det vil nok tiden vise 😮 står på 205/35 dekk Endret Juni 8, 2019 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 9, 2019 Share Skrevet Juni 9, 2019 (endret) Min subbet såvidt med rs2 felgene (et15 8" og 205/45/17 (enten 45 eller 40 profil). Min har fjernet falsen bak, men jeg ser ikke vekk ifra at coilover settet ditt er hakket stivere enn de org. demperene og senkefjærene som jeg hadde Kom faktisk over annonsen på felgene nå i senere tid. Ser at eier nå har byttet dekkdim https://www.finn.no/139889147 Uansett ikke vits å ta sorgene på forskudd med falsing, mulig det akkurat går klar med den profilen du har, om ikke så er det mulig en skulle gå klar med å ta vekk deler av den falsen 🤔 Tøft ble det vertfall 😁 Endret Juni 9, 2019 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå