Otis Skrevet April 14, 2018 Share Skrevet April 14, 2018 @krini94 Bor du i Nordland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 20 timer siden, Otis skrev: @krini94 Bor du i Nordland? Stemmer Bor på Myre i Vesterålen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 Endelig ble det forhold for å legge om till sommerhjul, ble samtidig en kjapp vask 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juli 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2018 Lite oppdateringer her i det siste, men det har sin årsak i at jeg nesten ikke har vært hjemme siden i mai en gang Uansett, bilen står nå på verksted mens jeg er på havet, skal prøve å finne ut av en ulyd i drivverket, så er bare å håpe og be om at det er noe som er billigere enn fordelingskassen som forårsaker dette.. Samtidig har den fått ny olje og filter på motor, samt nytt batteri, da det gamle begynte å bli dårlig. Ellers får vi se hva tiden viser, men akkurat nå ligger det ann til at bilen kommer for salg iløpet av høsten på grunn av huskjøp 🙄 Så da blir det nok ett år med en billig arbeidsbil ser jeg for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Februar 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2019 Jeg er elendig på å oppdatere her... Men så er det ikke så mye nytt å melde heller Bilen skurer og går, til tross for litt ulyd i drivverk. Ny brukt diff med tilsvarende km stand, men uten ulyd er på tur Får også lakket opp bakluken på rustgarantien i disse dager. Vurderer fortsatt å selge bilen til fordel for en billigere pendlerbil, da det er litt for galt å ha en såppas "dyr" bil nå som man studerer 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2019 Da var min tid som E61 eier over.. På grunn av skolegang måtte jeg til slutt la fornuften seire, å kjøpe noe som ikke krever fullt så mye vedlikehold og stell.. Det er nok min siste E61, men definitivt ikke min siste BMW 😎 Takk for alt! Evopower, sveigis og Gustav C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 25, 2019 Share Skrevet Mars 25, 2019 Såpass ja, du får ha lykke til med skolegang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2019 Share Skrevet Mars 31, 2019 Kondolerer. Hva erstattet denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2019 På 25.3.2019 den 18.32, Otis skrev: Såpass ja, du får ha lykke til med skolegang! Takk for det 48 minutter siden, Gabz skrev: Kondolerer. Hva erstattet denne da? Haha, jo takk for støtte og omtanke 😬 Den ble nok erstattet med noe så fornuftig som en 2019 Ford Transit Connect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå