Gå til innhold

Carly bmw


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer og kjøpe Carly for bmw. Men ser at den utlandske siden til Carly så koster denne dingsen rundt 300kr. Men siden til Carly Norge så koster den delen det dobbelte? Noen som vet hvor lang leveringstiden er om jeg bestiller ifra utlandet isteden for den norske siden? Regner kanskje med at det finnes noen inne her på bimmers som har bestilt fra en av disse nettsidene. 

Mvh. Vegard 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på den originale siden og den kom i posten etter 5 virkedager. Husk at du og må kjøpe fullversjon i tillegg, samt batteri registrering og div. andre funksjoner inni selve carly appen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror app og originalt adapter kostet meg nærmere 1000 kroner. Tenkte en del på om det var verdt prisen, men etter noen måneder har jeg tatt diagnose på to biler og programmert nyttige funksjoner. Kostnaden er tjent inn for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for godt svar alle sammen. Ja jeg har per dags dato bmw scanner, inpa/dis osv.
Men vil gjerne prøve dette produktet for ser du blant annet kan programmere en del funksjoner som nevnt over her.
Diagnose delen kommer jeg ikke til og bli avhengig av på carly siden der bruker jeg di andre programmene jeg allerede har.

Nei jeg syntes det virker rart fordi det koster 390 kr ca med frakt på den utlandske siden dems, men i norge så koster det 626kr inkludert frakt. Ikke at summen skiller så mye men er heller ikke noe vits og betale den summen ekstra hvis en ikke må. 
Blei Ikke koblet over til den norske siden når jeg prøvde nå hvertfall, men om jeg for eksempel bestiller ifra den utlandske siden så tar det sikkert bortimot 2-3 uker?

Hvis dere ser på bildene under:

 

 

 

Uten navn.png 1.png

Uten navn.png 2.png

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ogee1 skrev:

Med moms og tollgebyr blir totalen fort sju hundre kroner hvis du bestiller fra Tyskland også.

Okei, så en må betale moms og tollgebyr på dette? Ja da lønner det seg nok ikke nei. Trodde kanskje ikke at det var toll og sånn på en del som dette, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på når du kjøpte, en eurokurs på under 9,02 vil gi en pris under 350 kroner og dermed fritak for moms. Dagens kurs gir en pris 20 kroner over. Da tilkommer ikke bare moms på 25 prosent, men også et gebyr for innkreving av momsen (kan unngås med avtale). Det er ikke toll på slike varer.

Du kan også være heldig, for de sjekker ikke alle pakker. Jeg kjøpte en bildel fra Tyskland for 700 kroner for to måneder siden, det har ikke dukket opp momskrav enda, så regner med at det gikk gjennom. For øvrig kom pakken lynraskt, bestilt på mandag, ankommet på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...