Uy91 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Fjernet modellbetegnelsen og lekte litt rundt fupsaker, Runey og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Det har jeg lyst til å gjøre også, men får ikke helt taket på hvor mye jobb det er, og hvor vanskelig det er å få det helt pent bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 13 minutes ago, macrorain said: Det har jeg lyst til å gjøre også, men får ikke helt taket på hvor mye jobb det er, og hvor vanskelig det er å få det helt pent bak? Det var kjempe lett! Du tar en hårføner, varmer opp limet. Drar litt av merket ut og tar en tanntråd som "skjærer" vekk limet. Etter det så er det litt lim som sitter igjen som du bare drar vekk med fingeren. Fra 1-10 i vanskelighetsgrad så gir jeg det en 1'er. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 6, 2017 Share Skrevet Juli 6, 2017 Og da er det ingen merke eller skygge igjen i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 10 minutes ago, macrorain said: Og da er det ingen merke eller skygge igjen i lakken? Stemmer, ingen merker eller skygger. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Fikk fjernet skiltholderene på bilen, sitter godt fast på borrelåser og ser mye bedre ut nå norbakken, magneten, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 Da kommer det forhåpentligvis noen oppgraderinger til uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Har fått svarte Norgesmerker til skiltene mine + fått foliert tak og speilhus 😁 arildopc og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Kommer noen oppgraderinger i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Baken før Chip reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Med spoiler på arildopc, Chip, Runey og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Nice! Den gjorde veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 3 hours ago, Gabz said: Nice! Den gjorde veldig mye Ja, helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Har fått lakkert frontleppe også! Må bare finne ut hvordan jeg skal få montere den på 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 (endret) Da er frontleppen montert på Til tross for at @HPVL ikke er aktiv på forumet lenget så er han med bak kulissene! Skulle ønske den satt på helt perfekt, er noen åpne sprekker her og der. Vet ikke om den skal være sånn eller om jeg har montert den feil 🤔 Endret Juli 16, 2017 av Uy91 Chip, HPVL, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå