Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Kan absolutt anbefale en 1-serie. Til og med 116i. :)

Stripene kjøpte jeg på eBay.co.uk. Kunne bestemme bredde selv, var endel å velge mellom (er på mobil nå, så har ikke link).

Jeg har ikke planlagt noe særlig, men det gjør jeg vel igrunn aldri heller. :) Det begrenser seg også litt på hva som er mulig å ettermontere her. Disse fikk man jo ikke med alt utstyret man får på en 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en DVD slot under der som jeg mener jeg ser, så har du CCC, DVD basert navigasjon. Du kan retrofitte CiC.

https://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e8 ... -retrofits

edit: innlegget jeg svarte på ble visst borte, så da....

awt: ja jeg har sett litt på disse 1erne da vettu fra 2006 og oppover. Tenkte vel stort sett på 118d eller 120d. De ligger ikke så fryktelig gærlig i pris heller syns jeg. Greit utstyrt.

Nei jeg hører hva du sier med planlegging. Jeg PLANLA ikke M5 interiøret jeg heller, men plutselig så vare der gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, beklager. Innlegget var tilenkt sendt som en PM til awt. Hadde ikke tenkt å rote til i tråden med mine sp.mål, men så gikk det litt fort i svingene her og jeg la det ut i tråden istedenfor. Slettet det med en gang, men ikke raskt nok tydeligvis. Innlegget ble slettet og er nå sendt som PM til awt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awt: ja jeg har sett litt på disse 1erne da vettu fra 2006 og oppover. Tenkte vel stort sett på 118d eller 120d. De ligger ikke så fryktelig gærlig i pris heller syns jeg. Greit utstyrt.

Nei jeg hører hva du sier med planlegging. Jeg PLANLA ikke M5 interiøret jeg heller, men plutselig så vare der gitt :P

Som med alt annet vil jeg anbefale en facelift her også. :) Jeg har riktignok aldri kjørt en pre-facelift, men har hørt at interiøret ble et par hakk bedre ved faceliften. I tillegg er det litt andre småting som ser litt "freshere" ut.

Stilig bil!:) må nesten begynne og hilse på hverandre nå da, siden vi er nesten naboer og bmw entusiaster!:D hehe

Ja, det er bare til å hilse om du klarer å skille meg fra de 28904 andre hvite 1-seriene i distriktet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedkontakten til radioen går inn i navigasjonscomputeren, så den er jo grei. I tillegg må jeg legge opp litt ledninger til skjermen og iDrive-kontrolldingsen. Satser på det skal gå greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedkontakten til radioen går inn i navigasjonscomputeren, så den er jo grei. I tillegg må jeg legge opp litt ledninger til skjermen og iDrive-kontrolldingsen. Satser på det skal gå greit. :)

De går overens ja :) Du har ikke lys å lage en diy på dette? :D Driver å vurderer å gjøre slikt på min også, så greit å vite hvordan det skal gjøres :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedkontakten til radioen går inn i navigasjonscomputeren, så den er jo grei. I tillegg må jeg legge opp litt ledninger til skjermen og iDrive-kontrolldingsen. Satser på det skal gå greit. :)

De går overens ja :) Du har ikke lys å lage en diy på dette? :D Driver å vurderer å gjøre slikt på min også, så greit å vite hvordan det skal gjøres :wink:

En DIY på dette hadde vært supernice! +1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har gjort noe slik har jeg sagt til meg selv at jeg skal lage en DIY mens jeg holder, uten at det enda har skjedd. :S Det har jeg naturligvis tenkt nå også. :D

Det vil nok uansett ikke bli en veldig stor og detaljert DIY dessverre, men skal forsøke å dokumentere det jeg mener kan være greit å vite. :)

Til e90 ligger det forøvrig DIY på nettet med skifte av dashbord og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har gjort noe slik har jeg sagt til meg selv at jeg skal lage en DIY mens jeg holder, uten at det enda har skjedd. :S Det har jeg naturligvis tenkt nå også. :D

Det vil nok uansett ikke bli en veldig stor og detaljert DIY dessverre, men skal forsøke å dokumentere det jeg mener kan være greit å vite. :)

Til e90 ligger det forøvrig DIY på nettet med skifte av dashbord og det hele.

Gleder meg til å se resultatet av dette :) men har du link til den DIYn? Har søk på nettet og ikke funnet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...