macrorain Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Fikk selvfølgelig steinsprut i vinduet på vei over fjellet. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men siden jeg aldri har hatt nesten ny bil så spør jeg likevel. Bør man dra til bmw å bytte vindu når man har bil som er under ett år gammel, eller drar man til Riis bilglass som "vanlig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Jeg reiser utelukkende til BMW for å skifte frontrute, rett og slett fordi jeg ønsker originale ruter. macrorain og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Må ruten byttes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 24 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg reiser utelukkende til BMW for å skifte frontrute, rett og slett fordi jeg ønsker originale ruter. Samme her - ser egentlig ingen grunn til å gå annen plass når prisen er den samme. macrorain og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 11 minutter siden, Hawkon88 skrev: Må ruten byttes da? Antagelig, det er to ganske store midt i synsfeltet. Men da blir det bmw da. Mye lenger ventetid sikkert, men men. Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Få det vurdert om ruten må skiftes. Hvis det må skiftes, så ville jeg som de andre over sier, skiftet hos BMW. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Etter endel ruteskift fra forskjellige firma det hos BMW jeg har vært mest fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Ja, BMW som gjelder. Byttet på min hos noen andre en gang. De satte inn en som gjorde at HUD ble uklart. Gudene vet hvordan de klarte det. Fikk byttet til ny og da ble det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Det er jo greit å få avklart om det kan ordnes med smart repair først. Det er vel gratis og, hvis du har bedre forskringdekning enn ansvar. Så kan du jo bytte ruta hos bmw hvis du ikke er fornøyd med smart repair eller det ikke kan fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2017 I dag har jeg vært og fått ny rute hos BMW Takk for tips og innspill! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå