Djwik Skrevet Juli 18, 2017 Skrevet Juli 18, 2017 (endret) Ja da kom endelig dagen hvor denne bilen endelig blei levert dette er en 1988 e34 520i m20 som har en gang i sitt liv blitt ombygd til alpina b10 3,5/1 desverre ikke vert godkjent i vognkort bilen er norsk jeg har sett bilen engang tidligere da var bilen komplett det var faktisk tidligere i år Da hadde den motor/gir fangere og vinge men nå så ser den ikke lenger ut som alpina Men det synes på understellet at den har vert alpina Da den har store bremser og sperrediff bilen er også vert lakka om fra cirrusblau metallic til svart metalic(veldig lik cosmossvart) intriøret er helt å pent beigeskinn dette stammer faktisk fra alpina bilen men det ser ut som et vanlig beige skinn interiør når det kommer til rust så er den ikke så ille som jeg så for meg Den trenger litt sveising ved de fremre jekk festene og litt i gulvet så er det farlige borte men er litt sånn tjafs her å der men bra til å være 29 år gammel Bilen er jo veteran til neste år og den er jo egentlig for bra til å hogges mener jeg så sliter jeg med og bestemme meg om jeg skal sette den tilbake som 520i eller prøve å få den godkjent som 535i da bilen allerede har hatt en m30b35 motor i seg så er på en måte klargjort for det eneste er at jeg ikke kan dokumentere understellet på den med bremser også vidre For er større bremser på denne enn på 535i kan se ut som M5 bremser Mins det er det alpina bruker Plan få godkjent ombygd fra 520i til 535i fikse rust skaffe og montere det som mangler alpina front leppe spoiler ratt M-tech 2 lakke motor rom svart(orginal farge og ikke ser ut) interiør trenger en rens evt montere i sportseter i samme farge overhalle motor som blir kjøpt inn ting som mangler motor girkasse mellomaksel radiator div motor deler front fanger bakfanger eksos må bytte ratt tenningslås(mangler riktig nøkkel) har 3 nøkler å ingen passer gir overføring osv... så et par dårlige bilder Momo rattet skal selges da sånt juggel ikke hører hjemme i BMW Har bilen i garasje nå så den er ikke så lett å ta bilde av også kom den på bergingsbil så ta bilder var det ikke tid til fikk bilen levert på døra inkludert i prisen Så håper på noen positive innspill Endret September 6, 2017 av Djwik oledra reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Juli 18, 2017 Skrevet Juli 18, 2017 Stemmer for å beholde B35 Har du papirene på den burde det gå greit å godkjenne, også blir den verdt mye mer.
Djwik Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Skrevet Juli 18, 2017 Burde gå greit å få godkjent b35 motor ja om jeg får den fra en e34 som jeg kan hente chassis nr fra
Zeveren Skrevet Juli 18, 2017 Skrevet Juli 18, 2017 Følger spent med her! Gleder meg å se at du velger å redde framfor vrake!
Djwik Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Skrevet Juli 18, 2017 har egentlig ikke lyst til å vrake den hadde e34 535i manuel som første bil som jeg solgte i deler å vraka noe jeg angret på siden da men den var rett å slett for rusten til at det lønte seg Slik så den ut Zeveren og Shattered reagerte på dette 2
Skare1 Skrevet Juli 18, 2017 Skrevet Juli 18, 2017 Følger med på denne, hadde vært artig om du ga den et nytt liv, spesielt som 535
Djwik Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Skrevet Juli 18, 2017 Er vel egentlig ingen vei tilbake nå da 535 er jo høyest på ønskelista og i dette tilfelle plug n play da bilen har hatt m30 motor nylig men dette blir da et langtids prosjekt og blir nok ikke gjort stort med før jeg er ferdig med e38en og tahoen min i tillegg til bilhenger prosjektet jeg også er midt oppi Har forsåvidt mye å finne på fremover 7ern skal være ferdig nå i løpet av sommern som er første prioritet nå også blir det hengern sånn inni mellom også cheva litt til å fra holder på litt der også nå Nå har jeg vert sykemeldt i 1,5uke men begynte å gjøre ting denne uka da det klødde litt for mye i fingrene jeg har ingenting i mot å ikke gjøre noe men når man ikke kan jobbe så vil mann ikke annet en å jobbe
viggo E34 Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 Stemmer og for m30 motor spennende prosjekt, følger med videre alltid morro med E34 prosjekter
viggo E34 Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97510533 Der har du jo motor å pappirer i en smell
Djwik Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Skrevet Juli 19, 2017 Et dumt spørsmål men får man godkjent motor fra 7er i en 5er da
Djwik Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Skrevet Juli 19, 2017 Har sett at noen har fått godkjent s62b50 i en e38 så da må det jo gå det da
Djwik Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Skrevet Juli 19, 2017 men er nok best å kjøpe motor å deler fra en e34 for vis jeg kjøper motor fra en 7er som er lettere å få tak i ja men da siden jeg verken har motor,gir, mellomaksel,motorfester,gir overføring,ledningsnett,hjerne, radiator,slanger bilen er så gått som ribbet for sånt kjøpe alt nytt er ikke aktuelt har M5 3,6 bremser foran og bak har jeg funnet ut men kan ikke dokumentere det annet enn å oppgi delenr og dimensjon om det er nok vet jeg ikke kanskje like greit å fnne seg en delebil
viggo E34 Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 Hmm, var vel som la ut prosjektet sitt for delesalg da han ikke fikk solgt. Husker bare ikke navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå