ZhilleN Skrevet August 1, 2017 Forfatter Skrevet August 1, 2017 Driver å vurderer handel av komplett eksos til bilen, noen som har forslag til eksos?
ZhilleN Skrevet August 6, 2017 Forfatter Skrevet August 6, 2017 liten update! har fått sandblåst delene til bakstilling nå, var i mye bedre stand enn jeg trodde! Drivaksler, camber/støttestag hadde null rust så dette ble bare vasket godt. Diffen pusser jeg selv da jeg ikke har veldig lyst til å få den full av sand, samt lokket, samme med svingarm. Hjullager og nav blir bestilt nytt, samt bremseskjold, har bestilt nye klips, en ny vaier til håndbrekk da jeg måtte klyppe denne, og ny absføler. dårlig med bilder men skal få tatt litt senere idag
ZhilleN Skrevet August 6, 2017 Forfatter Skrevet August 6, 2017 Klemmer på med noen bilder, blir pulverlakk av resten av delene i morgen så montering denne uka igjen, har fått vasket litt under bilen også, skal innom og kjøpe understellsmasse i morgen, ser veldig bra ut under, eneste litt overflaterust på framskjermene under, men det blir tatt når jeg jobber meg fremover bestilte deler fra koed : 2x bremseskjold ny plate til føler på diff ny håndbrekkvaier nye hjullagre bak komplette div klips til bakstilling, ledningsholdere ++ Pakning til diff giroverføringsforinger varselføler for bremser kommer en ny oppdatering i morgen Sndvik, scoot, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5
ZhilleN Skrevet August 8, 2017 Forfatter Skrevet August 8, 2017 Da er delene levert til pulverlakk, så får jeg pusse diffen selv, + svingarmer da de var i god stand da jeg fikk vaska de skikkelig, begynner og komme seg nå gleder meg til montering igjen BjornarHS, scoot, Zeveren og 1 annen reagerte på dette 4
R Andersen Skrevet August 9, 2017 Skrevet August 9, 2017 (endret) Gratulerer med kjøp av E36 M3! Rimelig sikker på at dette er gamle bilen til en kompis. Her er målet ditt for bakstillingen; ;) Endret August 9, 2017 av R Andersen BjornarHS, ZhilleN, santho96 og 3 andre reagerte på dette 6
R Andersen Skrevet August 9, 2017 Skrevet August 9, 2017 scoot, ZhilleN og Jokkke reagerte på dette 3
ZhilleN Skrevet August 11, 2017 Forfatter Skrevet August 11, 2017 Takk for det! Det som er målet ja, skal ta bilde når den er komplett, tror det blir en veldig kul finish bestemte meg også for og lakkere kalipere gule og svart ///M der merkene er, tror det kan kle bilen nokså bra mtp fargen. Pakka fra Koed har ankommet også så nå venter jeg kun på delene fra pulverlakken Hawkon88 reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet August 15, 2017 Forfatter Skrevet August 15, 2017 Liten Update! Da har delene kommet fra pulverlakken, ble blank koksgrå isteden for svart, tror det kan bli veldig fint mot resten blir og presse i foringene nå fremover, gleder meg veldig til og få alt sammen igjen! Sndvik, carlhaakon, williamwiers og 5 andre reagerte på dette 8
ZhilleN Skrevet August 17, 2017 Forfatter Skrevet August 17, 2017 Fikk på plass ny håndbrekkvaier, har fått på rustprimer på delene, noen som anbefaler noe lakk? Kjøpte understellsmasse men synes den blir så feit og grov. Ivrig86, Sndvik, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
ZhilleN Skrevet August 22, 2017 Forfatter Skrevet August 22, 2017 Da har det vært lenge siden det har vært en update her, har fått på plass alle foringer forutenom traversforinger, bestilte gsp sine, samt nye hjullagre med nye låseringer og muttere, stor takk til Gs Bildeler som ga meg rabatt!! kommer en liten update idag med bilder
ZhilleN Skrevet August 23, 2017 Forfatter Skrevet August 23, 2017 Begynner detaljene og falle på plass, ting tar tid når man venter på deler, nå er de hvertfall gjort klare så det er bare montering igjen. Regner med siste pakka mi kommer nå i morgen (delene er litt oljete etter foringer)
Freakshow Skrevet August 23, 2017 Skrevet August 23, 2017 Lekre oppdateringer! ZhilleN reagerte på dette 1
RF91 Skrevet August 23, 2017 Skrevet August 23, 2017 Bra arbeid! Kan godt tenka meg å gjera slik på E30'en og ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet August 27, 2017 Forfatter Skrevet August 27, 2017 Ny update! Har fått på olje, ny pakning samt montert diffen i travers, tror jeg nå får den oppi karosseriet og monterer resten utenom, eller er det dumt? BjornarHS reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå