Gabz Skrevet Juli 22, 2017 Share Skrevet Juli 22, 2017 Trenger 1-2 PDC-sensorer til min E46 da en av mine på høyre bak er gåen. Bilia, GS, Koed o.l. skal selvsagt ha blodpris, men får 4 stk på ebay for en 200-lapp. Er disse noe å satse på? Eller er bilen like kresen på de som på veivsensor osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Jeg har vel kun sensore fra ebay på min nå.. Og de funker greit hvertfall en stund.. Men virker som de blir dårlige etter en stund, de reagerer fortsatt, men det er akkurat som de ikke merker at det kommer noe før det er skikkelig nær.. Mister liksom følinga på en meter ned til en halv.. Har bytta flere, og har nok noen fortsatt som ikke er helt i vater.. Men det er ikke et alternativ å betale over 1000 kr (eller er det ikke mye mer en det? for en orginal.. Jeg har jo 8 stk.. Så det er helt uaktuelt.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Jeg bestilte nettopp, så jeg er litt spent😊 Er uansett ikke så mye penger å gamle med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2017 Share Skrevet Juli 23, 2017 Kjøpte 3 ferdig lakkerte (foran) i 2014. Fungerer like fint ennå. Er nok det samme du får på GS, bare det muligens har BMW stempelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2017 (endret) Skjønner, da satser jeg på det. Så lenge jeg slipper at det piper totalt unødvendig når jeg setter den i revers så er jeg fornøyd. Takk for alle svar! Er det bare plug and play eller må gamle feilkoder fjernes for at de skal funke? Endret Juli 23, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 6 timer siden, Gabz skrev: Skjønner, da satser jeg på det. Så lenge jeg slipper at det piper totalt unødvendig når jeg setter den i revers så er jeg fornøyd. Takk for alle svar! Er det bare plug and play eller må gamle feilkoder fjernes for at de skal funke? Plug & play. Også bestilt via ebay til en E61 jeg hadde. Den var også ferdig lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Nice. Hos meg sitter de i den mattsvarte trimlisten bak så jeg vil helst ha ulakkert uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå