Hawkon88 Skrevet August 25, 2017 Skrevet August 25, 2017 Jeg syns den skulle fått orginal dekor. Enten fra 2002tii eller en racerigget type dtm.
pedro Skrevet August 25, 2017 Skrevet August 25, 2017 (endret) Må si meg enig der Hawkon. Er litt svak for den dekoren her jeg da BMW FARGENE. Gamla hadde en E28 sport m denne dekoren bla på skrå på panseret. Aldri sett akkurat slik dekor igjen. Men det blir vel en "glafarge" på denB-) Endret August 25, 2017 av pedro
Dirty Skrevet August 28, 2017 Forfatter Skrevet August 28, 2017 On 25.8.2017 at 19.03, Hawkon88 skrev: Jeg syns den skulle fått orginal dekor. Enten fra 2002tii eller en racerigget type dtm. Ja litt enig, men finner ikke noe som faller helt i smak. må muligens bare lage noe helt eget. On 25.8.2017 at 22.25, pedro skrev: Må si meg enig der Hawkon. Er litt svak for den dekoren her jeg da BMW FARGENE. Gamla hadde en E28 sport m denne dekoren bla på skrå på panseret. Aldri sett akkurat slik dekor igjen. Men det blir vel en "glafarge" på denB-) Ja det er jo tidløst og pent, men bir litt for kjedelig for min smak? vil ha litt wow faktor siden alt annet er utenom det vanlige om du skjønner:
|Ole| Skrevet August 28, 2017 Skrevet August 28, 2017 Eg er mektig imponert! Bygge bil kan du! Hærle! Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet August 28, 2017 Forfatter Skrevet August 28, 2017 1 time siden, |Ole| skrev: Eg er mektig imponert! Bygge bil kan du! Hærle! Takk for det Ole
Dirty Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2017 Tidenes oppdatering på gang! hold dere fast Sveist inn ørelapper til vinduer Fått på plass litt mer rør i taket litt prøven av glassfiber Ute i fri natur, fått sveist inn fester til glassfiber skjermene osv osv osv Guttungen måtte jo ut å kjøre med kidsa i byggefeltet Nå er mi igang her, nå skal det lakkes Fått prøvd noen lykter Så var det 120 års flom på sørlandet, gikk heldigvis sånn tålig greit Nyvasket å pent Har begynt på det gøye arbeidet, MONTERING er jo litt jålette så må pynte litt Plusskabel fra batteri er trekt i strømpe og festet langs kanal Ooff den ble faktisk helt jævli rå om jeg for lov til å si det Ja det var alt for idag, hoppet over endel, var jo måte på til oppdatering Weltzin, Amarios, fxslin og 11 andre reagerte på dette 14
Poppy Skrevet Oktober 3, 2017 Skrevet Oktober 3, 2017 Den lakken gjorde underverker. Skamrått. Dirty reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Oktober 3, 2017 Skrevet Oktober 3, 2017 Helsiken so rått! Forøvrig godt da ikkje gjekk verre under flommen. Ha sett litt bilder/filmar frå sørlandet og jaggu ha da vore vått nede av dikka! Dirty reagerte på dette 1
Runey Skrevet Oktober 3, 2017 Skrevet Oktober 3, 2017 Helt sykt hvor fet denne blir Dirty reagerte på dette 1
fxslin Skrevet Oktober 4, 2017 Skrevet Oktober 4, 2017 Dette blir helt rått! Fantatisk arbeide så langt. Dirty reagerte på dette 1
pedro Skrevet Oktober 4, 2017 Skrevet Oktober 4, 2017 Siden jeg satt å så Fast N´ Loud da updaten kom får jeg bare si: AWSOME Gleder meg til å se denne up and running Du kan jammen i meg sakene mr! Helt rått. Dirty reagerte på dette 1
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2017 Skrevet Oktober 5, 2017 Blift tøft ble det BMW Cup på deg? Dirty reagerte på dette 1
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2017 Skrevet Oktober 6, 2017 Ditta blir so fett da!! btw, er ikkje så verst den warsteiner ideen din fxslin, Runey og Dirty reagerte på dette 3
fxslin Skrevet Oktober 6, 2017 Skrevet Oktober 6, 2017 24 minutter siden, |Ole| skrev: btw, er ikkje så verst den warsteiner ideen din Den var uber kuulll!!!! Dirty reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå