Skulebollen Skrevet Oktober 6, 2017 Skrevet Oktober 6, 2017 Nydelige oppdateringer her! Dirty reagerte på dette 1
Zeveren Skrevet Oktober 7, 2017 Skrevet Oktober 7, 2017 Utrolig rå! Aldri måte på oppdatering kraftig imponert! Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Oktober 8, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2017 On 3.10.2017 at 22.41, RF91 skrev: Helsiken so rått! Forøvrig godt da ikkje gjekk verre under flommen. Ha sett litt bilder/filmar frå sørlandet og jaggu ha da vore vått nede av dikka! Ja jeg skal ikke klage. var ordnet opp i etter en 4-5 timer med vask On 5.10.2017 at 10.37, carlhaakon skrev: Blift tøft ble det BMW Cup på deg? Er planen det, må se om jeg blir ferdig med bilen On 6.10.2017 at 13.10, |Ole| skrev: Ditta blir so fett da!! btw, er ikkje så verst den warsteiner ideen din Hehe er enig, syns det ser meget tøft ut
Dirty Skrevet Oktober 8, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2017 Er alt for lite timer i døgnet, men fikk jobbet litt natt til lørdag Kanskje litt femi, men har trukket bremserørene i kabelstrømper og avsluttet endene med krympestrømper fxslin, Runey, RF91 og 2 andre reagerte på dette 5
Dirty Skrevet Oktober 8, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2017 donoren har ankommet williamwiers, Maggi93, JE og 1 annen reagerte på dette 4
Dirty Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2017 Fikk grillen jeg kjøpte idag! Måtte jo så klart monteres IMG_0810.MP4 plastpopper Runey og RF91 reagerte på dette 2
Magnus. Skrevet Oktober 9, 2017 Skrevet Oktober 9, 2017 Rått Gøy å legge litt tid i detaljer og når alt er så demontert og nytt.... Du har sikkert stålkontroll, men di bremseslangene dine så vel korte ut ved fullt rattutslag ? Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Oktober 9, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2017 (endret) 8 timer siden, Magnus. skrev: Rått Gøy å legge litt tid i detaljer og når alt er så demontert og nytt.... Du har sikkert stålkontroll, men di bremseslangene dine så vel korte ut ved fullt rattutslag ? Det er helt sant, syns det er moro med litt finish. Har god tid. bildet lyver nok litt, har testet og de er akkuratt lange nok. Men har anskaffet breiere forstilling nå, så må bytte slangene også Endret Oktober 10, 2017 av Dirty Magnus. reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Oktober 9, 2017 Skrevet Oktober 9, 2017 Blir det drifte oppsett på den nå?:-). Gromt bygg, finnished fortsetter i samme standard som den pleier ser jeg, bra😊😊 Dirty reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2017 7 timer siden, tommyheimberg skrev: Blir det drifte oppsett på den nå?:-). Gromt bygg, finnished fortsetter i samme standard som den pleier ser jeg, bra😊😊 Takk for det Bygger den til begge deler.Vi har jo tross alt egen Bane i TeamBajas som er godkjent å greier av NBF. orker ikke kjøre til rudskogen vær gang jeg vil kjøre med den. Så fint å ned å sladde litt på vår bane. Men blir jo ikke no heftig røykmaskin med en 3.0l Hehe. Blir bilen beholdt blir det nok oppgraderinger neste vinter
TommyFF Skrevet Oktober 10, 2017 Skrevet Oktober 10, 2017 Vanvittig tøft prosjekt, følger med Bra jobba! Dirty reagerte på dette 1
carlhaakon Skrevet Oktober 19, 2017 Skrevet Oktober 19, 2017 On 10.10.2017 at 7.41, Dirty skrev: Takk for det Bygger den til begge deler.Vi har jo tross alt egen Bane i TeamBajas som er godkjent å greier av NBF. orker ikke kjøre til rudskogen vær gang jeg vil kjøre med den. Så fint å ned å sladde litt på vår bane. Men blir jo ikke no heftig røykmaskin med en 3.0l Hehe. Blir bilen beholdt blir det nok oppgraderinger neste vinter Blir det invitasjon til TeamBajas sin bane til sommern da?
Dirty Skrevet Oktober 23, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2017 On 19.10.2017 at 14.48, carlhaakon skrev: Blir det invitasjon til TeamBajas sin bane til sommern da? klart det carlhaakon reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2017 Det bygges i de sene nattetimer her på sørlandet, er bare de timene på døgnet jeg har"fri" Har fått på plass motoren og vinduene er på vei inn. vinduer Amarios, BjornarHS, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9
tommyheimberg Skrevet November 1, 2017 Skrevet November 1, 2017 Endelig update igjenn😊. Ser jo kanon ut som vanlig😊. Samme innsuget som jeg har på min3,2 ser det ut som, men jeg har innstøpt 2 muttere på toppen til gasswire feste, og så har jeg hull til lmm på sida, men mulig dette er noe som er moddet inn etterpå 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå