Gå til innhold

Montering av kufatec fistune e61 CCC


Anbefalte innlegg

Hei! Har endelig fått taki en kufatec fistune til CCC

Har funnet frem bluetooth modulen i bagasjerommet, og plugget i ene kabelen fra fistune som var en split til en grønn kontakt, som sto inni BT modulen. Rekner med dette er riktig.(?) (første bildet)

Men var med en kontakt til, som det er to kabler som bare er klippet av. Hvor skal disse skjøtes? Var helt like begge to( grå ) ( Siste bildet )
Fulgte ikke med bruksanvisning og jeg er ubrukelig når det kommer til elektronikk :P

DSC_0028.JPG

DSC_0029.JPG

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.8.2017 at 22.29, brannmester skrev:

Håper på mange bilder her, har lett over alt etter bruksanvisning for ccc og E61. Tommel opp 👍

Nå fikk jeg ikke dab antennen før jeg reiser til syden så dette ble ikke sett mer på nå. Men skal ordne noen bilder når det er ferdigmontert om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Jeg satt funke 710 i høyre bak vindu helt inntil C stolpen lengst frem slik at den følger de andre antenne strekene. På høykant ja.

Endret av Otis
Glemte noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min står slik.

Jeg mister signal et par plasser inni garasjeanlegget vårt og ellers er det meget bra. Det hender at det ramler ut sånn helt random, men det er maks 0,5 sekunder. Det skjer dog svært sjeldent.

Nå er dette kun i Trondheim by og ikke så mye utenfor byen da jeg ikke har testet dette enda.

Har du sjekket om det er lys i antennen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...